...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, August 16, 2006

Bosan & Letih

Kadang-kadang aku rasa bosan sangat hidup ini, rasa kosong saje...macam tak ada langsung benda yang menarik di sekeliling aku...pergi kerja balik kerja...balik rumah..aduh letihnyer...segala-galanya kena buat...langsung tak ada masa nak menonton TV...jadual aku begitu padat sekali...masa nak beridah pun kurang....nak harapkan orang temankan...mmm mimpi saja lah...dah la letih keje (bukan letih apa sangat pun...letih mengadap depan screen je..letih mata tu), letih kat umah lagi...letih belajar lagi..tu pun belajar semua style last minute..nasib la dah tinggal satu sem je...ni pun tak tau la camne nak start buat projek...bila la aku nak arrange kan masa utk buat projek tu....nak suruh org faham keadaan aku...susah..org tak akan faham..walaupun kita cuba memahamkannya..

Kadang-kadang aku rasa kesal dengan apa yang aku ada sekarang ni...jauh menyimpang dari matlamat jangka masa panjang aku....mmm..tapi dah tak berguna...nak patah balik ke belakang dah tak boleh...tapi aku akan cuba jugak untuk berfikiran positif....harap-harap aku mampu bertahan.

0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena