...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, January 03, 2007

Selamat Tinggal 2006, Selamat Datang 2007

Selamat tinggal 2006, dua perkara yang amat bermakna telah berlaku pada aku, salah satunya, aku berjaya menamatkan pengajian seperti rakan-rakan yang lain dan juga kehadiran cahaya mata perempuan menambahkan seri dalam keluarga aku. Walaupun demikian masih terdapat matlamat 2006 yang masih belum kesampaian dan aku berharap ianya dapat di selesaikan sebelum bulan pertengahan 2007.

Selamat datang 2007, Terdapat 4 matlamat yang harus aku capai untuk tahun ini. Semoga ianya berjaya dicapai sebelum 2007. Disiplin diri kunci untuk mencapai matlamat tersebut. Diharap 2007 memberi sinar kebahagian yang lebih kepada aku.

0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena