...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Monday, October 01, 2007

Kembali Bekerja

Aku kembali bekerja setelah mc sejak 2/9/07. 3 hari aku dapat mc. Tiba-tiba suara aku hilang dan malam rabu terus demam. Aku terus pergi ke klinik dan suhu badan aku pada masa itu mencecah 40, doktor kata badan aku akan lemah (memang pun..aku baring jer), pastu ambil masa yg agak lama untuk pulih sepenuhnya (setakat hari ini demam dah tiada tapi suara masih macam jantan lagi) dan boleh berjangkit, doktor kasi aku mc 2 hari. Balik terus tidur. Sepanjang minggu ini memang rasa tak bess sebab badan tak sihat, nak pergi ke mana-mana pun tak boleh, hari jumaat aku sambung lagi mc sbb masih tak sihat. Boringnya duduk rumah, nasib baik ada internet boleh gak melayan chat.

0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena