...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Tuesday, April 07, 2009

Bukit Gantang, Bukit Selembau & Batang Ai - Selamat Mengundi

Selamat Mengundi diucapkan kepada pengundi2 di Bukit Gantang, Bukit Selembau dan Batang Ai. Jalankan tanggungjawab anda semua ... buat lah pilihan yang tepat. Last Friday bapak n hubby aku pergi la ke Bukit Gantang..saja nak round2..bapak aku tu penyokong kuat PAS (sampaikan budak menyanyi dalam TV tu pun dia kata salah UMNO...hahaha..angin je mak aku sbb mak aku penyokong kuat BN...tp dah bersara 2 tahun..hehehe)...padahal sebelum tu dia dah berkampung beberapa hari kat sana..nak g gak tengok lg...so hubby aku bawak je la ... rugi betul tak bawak kamera sbb hubby aku kata meriah giler...mmg hebat...siap FRU bagai..mcm nk berperang la plak...haha...tapi elok gak tu ..langkah2 keselamatan...

tapi rasanya utk Bukit Gantang 50-50, sape2 leh menang..sbb dulu PAS menang pn majoriti tak besar sgt...so utk BN kembali merampas ada possibility..tambah2 Mahathir dah masuk UMNO balik....kalau dulu ada sesetengah yg pangkah PAS sbb tak suka Pak Lah (yg ni kira penyokong Mahathir la)...so bila Mahathir dh masuk balik UMNO...maybe diaorg akan pangkah BN.....aku x nampak muka KJ...hehehe..diharamkan turun kut...elok pun...klu ada sah2 nanti BN kalah...hahaha....tunggu je la result...

Kepada wakil2 yang terpilih...jgn buat taik...bl dh menang jenguk2 la kawasan....jgn nk fikir tengkuk sendiri...nanti bl ada ahli dlm kawasan jajahan masuk TV3 sbb mintak bantuan..baru la sibuk2 nk kasi bantuan...sebelum tu x ambik kisah pun...paham2 la yer...

0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena