...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Monday, April 27, 2009

Cerita di Pesta Buku Antarabangsa 2009

Lambat la update blog pasal pesta buku itu hari. Tiada berkesempatan. Aku pergi hari ahad..last day la...pergi lam kul 12 lebih tengahari...sib baik masa pergi tu tak kena jem...parking pn x ada la susah sgt cari...hubby aku dh mmg xpert kt area2 situ..so senang je la...punya la ramai orang...at the same day ada plak event lain...ada 2 event yg lain kalau tak silap aku...bertambah la sesak kat dalam tu....aku dh mula la lemas kalau ramai2 sangat ni...lama la aku melilau kat dalam tu...tempat2 tumpuan ramai sudah semesti nya di bahagian buku2 cerpen...buku kanak-kanak dan juga majalah2 kartun...sesak kawasan2 ni...kat bawah ni mainan yg dibeli masa on way nk kuar...cute jer..


bawah ni plak...sebahagian daripada hasil yang aku beli dari pesta buku tu...buku kanak-kanak..dictionary..majalah gila-gila pun ada...ada lagi buku-buku lain yg aku beli yg x ada dlm gambar .... yang majalah kartun Sembang-sembang tu...hasil dari Nud...orang kampung ...support ler orang kampung...hehehe...sempat ler menyembang ngan dia sekejap...dia sibuk melukis...tak nak la kacau dia...siap mintak otograp lagi ...hehehe...tp mmg ler ramai kat area tu


Rasanya banyak lagi kedai buku yang aku x pergi...kepala aku dah pening...hehehe..sbb ramai sangat..nasib baik la tak bawak anak...kejap2 dengar pengumuman..."anak sekian..baju warna..seluar warna..." annoucement cari bini pun ada...cari staff pun ada...hehehe.....tp bess la pegi sbb mcm2 buku ada..hubby aku pn siap lama mengadap buku harley davidson...habis la beratus ... klu bawak lebih...mau banyak lg yng aku beli..sbb byk buku yang menarik...aku lak silap sbb pakai kasut tinggi...tu yg cepat letih....kul 4 lebih..aku dh x tahan...kuar terus...g plak makan kat the mall...dah lama tak pegi the mall...bertahun2 tak pergi...hubby kata alang2 dh sampai sini..singgah ler...hehehe...digagahla jugak berjalan..

0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena