...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Friday, May 22, 2009

Bess - Pagi Di Sinar Bersama SY, KE & KRILL


Sekarang ni radio kegemaran aku adalah Sinar FM. Sebelum2 ni Radio Era sebab masa tu ada K&K, sejak K&K tak ada, macam dah tak ada seri...bosan...cuba dengar Hot FM...tak bess la plak..lawak yang tak buat aku gelak...tak bess..plak tu memanjang lagu dari seberang..lepas tu aku beralih ke hitz.fm dengar JJ & Rudy, bess la ... tak tahan dengar JJ gelak..mcm siot...lama gak stay ngan hitz..lepas diaorg tukar Rudy ngan Ean (JJ & Ean)..ok la..tapi aku rasa mcm kureng kick...tukar2 channel...singgah ke sinar & xfresh..lama2 dengar sinar pagi di Sinar FM macam bess lak...last2 aku tak tukar dah...hehehe...tapi kalau salah seorang tak ada mcm kurang kick...kena tiga2 ada..baru bess....

Aku kalau pergi balik tak gelak tak sah dengar sinar fm...mesti gelak...sbb diaorg ada buat ulangan untuk sesi sinar pagi...tu yg gelak...bertambah kecoh bila caller2 pun sporting...sikit-sikit abg jem..sikit-sikit abg jem...mintak nasihat ngan abg jem la...abg jem kan power...hahaha...

Tapi kat sinar ni ... aku pun suka dengar celoteh Abby Fana...mmg minat la kat Kak Abby ni..sbb celoteh dia mmg selamba...

Apa-apa pun tahniah kepada Sinar FM kerana telah berjaya menjadi stesyen no. 2 popular..

0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena