...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Friday, May 14, 2010

Buku Solat Sempurna


Pernahkah kita terfikir tentang solat yang kita amalkan sehari-harian?? Sempurnakah solat kita?? Khusyuk tak kita semasa mengerjakan solat??Saya percaya kebanyakan dari kita mengambil mudah tentang bab solat…misalannya perihal jarak kaki ketika solat berjemaah..berapa ramaikah dari kita yang mengetahui tentang jarak kaki yang betul antara jemaah? Persoalan seperti ini ada jawapannya di dalam buku Formula Solat Sempurna. Aku baru sahaja mendapatkan buku ini dan aku merasakan buku ini amat berguna kepada kita dalam menyempurnakan solat kita. Buku ini aku cadangkan kepada semua bukan sahaja disebabkan isi kandungannya tetapi juga dilengkapi dengan gambar2 dan kulit yang berkualiti. Di antara bab-bab yang terdapat dalam buku ini adalah seperti berikut:-

Bab 1 – Manhaj Penulisan
Bab 2 - Maklumat Asas Berkaitan Solat
Bab 3 – Tatacara Solat Berkualiti
Bab 4 – Zikir & Doa NABAWI
Bab 5 – Khusyuk Dalam Solat

Sesiapa yang berminat untuk membeli buku ini, ianya boleh dibeli secara online di sini.

0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena