...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Friday, May 14, 2010

Piala Thomas 2010 - Malaysia Boleh

Piala Thomas kembali lagi .... Mampu kah kita menewaskan China??? Teringin sangat nak ke Stadium Putra…namun apa kan daya..keadaan tidak mengizinkan…so hanya mampu menonton tv jer la..bersorak di rumah jer…tapi kalau bersorak pun…macam bersorak kat stadium jugak rasanya…tapi cuma dengar suara aku jer la…yg aku pasti...jiran-jiran mesti dengar suara aku...heheehe..






Lee Chong Wei dan beregu pertama negara adalah harapan kita untuk mengutip dua mata pertama....harap-harap mereka boleh melakukannya dan memberi semangat kepada pemain-pemain kita yang lain....masa lawan dengan Jepun..aku cuma sempat tengok game Hafiz jer…masa tu mmg tension jer tengok…bukannya apa…tengok Hafiz macam tak bermaya langsung..macam main suka2 jer…masa game yang dengan Denmark..sepanjang game aku tengok…plg bess masa beregu ke 2…cemas giler..bermati-matian diaorg main…bukan senang … nak kawal game ..nk berlawan dengan emosi lagi…mental dan fizikal kena kuat…apa-apa pun syabas kepada pemain-pemain Malaysia kerana berjaya menewaskan Denmark dan sekaligus mara ke separuh akhir..semoga semangat 1992 akan berulang kembali…

MALAYSIA BOLEH

1 comments:

  1. Ekekeke teman gi gem lawan denmak tuh.. maen gugop juge le deme.. seb baek hapis buat mejik aghituh dgn menang (keheinye mamat denmak tuh jenuh kene saiko dgn penonton)

    last tumpor juge kite dengan chine yong.. nk buat cemane.. tim deme smue top pleyer dunie huhu

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena