...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Sunday, July 25, 2010

Makan-makan & Bowling Session

Whats the hot story for this week?? Makan-makan session with netball team players and interc bowling which just end up today. I feel extremely tired and will continue to update this tomorrow.

After 2 days pun badan still tired..ok..for last week selain daripada kerja yang tak habis2..aku ada makan-makan session with all the netball team players...nak tau makan kat mana?? since most of us preferred Dominos...so kitaorg proceed makan di Dominos...dalam Cyberjaya jer. Ada sorang jer yang tak dapat join sebab dia kena buat OT...yg lain2 semua ada included "abg photographer". Abg photographer jadi mangsa kena ambik gbr kitaorg. Everybody excited nak makan...ada yang x lunch..ye la klu ambik lunch..lam kul 5 mesti rasa kenyang lg...overall mmg sedap dan lazat


Makanan
Last week busy dengan bowling jugak..last minute training...aku biasa la...bila ada lawan baru la nk training. Aku pakai houseball jer...nak pakai bola sendiri..dah tak mampu nak baling...rasa berat sangat...bola ni berbelas tahun dulu..just imagine....during training my highest point is 191...n the lowest is 97...for the 1st game i tried to hook the ball but it can't work .. i got 97 only....then i changed my mind to play straight ball only...since i didnt practice for a long2 time already...better to play safe...in the real game also i played straight ball ...most important thing is to get the highest point...n strike + spare..


The Curve
Kitaorg main di Pin Junction Cineleisure...dekat area The Curve. Nasib baik masa pergi jalan tak jem n sempat la utk main 1 game. Aku main single dan ada 6 games. The other competitor also not so bad...Aku menang for this game...hehehe..the highest point is 181 jer...hahahaha...very bad..but Im proud because eventhough I did not play for a long time but I still manage to get good point ... tak ada la bawah 100..hehehe..Apa-apa pun memang letih yang amat sebabnya aku main 6 games...dah lama x main..sakit2 badan..Hubby aku plak dia siap pergi tengok movie lagi..cerita kartun...after finished watching pun...aku x habis2 lagi...pastu diaorg merayap dalam tu dan sempat shopping baju untuk raya lagi...

Lepas habis game aku terus belah...n pergi makan di area Desa Pandan..melilau mencari kedai...jumpa satu kedai yg makanannya not bad...puas hati la...husband aku makan ikan masak asam pedas..siap ada cencalok, sambal, telur asin, ikan masin + papadom..aku plak makan ayam pecel..ala2 ayam penyek cuma x ada tempe, tauhu dan bahan2 tu la. Panas pulak tu n memang sesuai dengan cuaca yang sejuk masa tu. Tapi lapar punya la..forgot la nak ambik gambar.

For next story..aku nak cerita pasal kucing aku .. SITKA yang tengah sakit tu.

0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena