...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Monday, March 12, 2012

Cerita pada 23 Feb 2012 - Post It Notes

Pada 23/2/2012..malam tu ada terima post it notes dari Ustaz Ali Zafran…hehehehe

Kisahnya aku hantar dia naik atas…tidur…sebelum tidur..make sure solat Isya’ dulu…bila suruh solat Isya’…dia cakap tak nak…sebab letih dan dah mengantuk…aku cakap…suka ke tak…kena solat jugak…dia pun pergi la solat dengan muka monyok nyer…

Lepas habis solat…muka masih monyok…rutin harian aku…kiss pipi kiri kanan & dahi…pastu cakap good night dan Assalamualaikum…malam tadi dia tak response….merajuk…diam jer…salam pun tak…aku terus la keluar…pergi turun bawah … nak mengemas kat bawah…



Bila time nak tidur aku naik la atas..naik je tangga terus Nampak post it notes warna hijau….dia tulis “Waalaikumusalam Umi… Good Night .. Esok pagi gerak Ali awal tau…” … dia rasa bersalah agaknya tak jawab salam aku…hehehehe…sedih plak aku masa tu…

1 comments:

  1. erranis1:22 PM

    hehehe...pandai pulak bg notes...

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena