...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Friday, May 18, 2012

10 Mei 2012 – Alya Adina genap 6 tahun


Cepatnya masa berlalu, anak perempuan aku dah masuk 6 tahun.  Tahun depan dah masuk tahun 1. Tak sabar-sabar rasanya nak tengok dia masuk sekolah rendah. Budak yang tak berhenti-henti bercakap, dia berhenti bercakap bila dah tidur jer. Itu hari celebrate birthday dia in advance…buat di kampung aku…so kena cari kek di area2 sana la…Kek ni aku tempah dengan Sue, itu pun cari info dari internet , bawah ni entry dari Sue dan untuk link klik di sini.


 
Bawah ni..gambar2 kek Barbie…dia suka sangat la..ingat kan bahagian anak patung tu tak ada kek..ingatkan krim sahaja…rupa-rupanya kek sampai atas…banyak la plak…kek nya memang sedap...



Yang bawah ni plak...cupcakes...Sue saja bagi extra...



Aku sebenarnya duk pening nak kasi hadiah apa…fikir duk fikir..aku pilih untuk kasi set of wire jewelry..yang buat ni kawan kepada kawan aku…tengok gambar2 bawah ni…cantik tak??? Harga amat berpatutan…Aku tak nak beli emas untuk dia sebab kecik lagikan…pakai2 nanti hilang.


0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena