...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Friday, June 29, 2012

Demam Euro 2012

 Hari Sabtu lepas..start tengahari keluar sampai petang, singgah di Sungei Wang Plaza..punya la lama tak pergi kat sini…dulu masa bujang tempat aku merendek…tempat lepak plak di tempat bowling federal hotel …sekarang ni tempat bowling tu dah tak ada..dah tutup. Singgah di Sungei Wang, cari baju raya anak2…lepas habis shopping terus ke Putrajaya…di area Pejabat PM tu ada stall…so minum petang di situ sampai terbungkang..sambil dengar bunyi air…terapi minda la kononya..lepas kekenyangan baru la balik rumah.

 

 Yang bess nya, kul 12 tengah malam Bob ajak keluar…katanya nak round2 KL sebelum game start…Spain lawan France. Game start dalam pukul 2.45am..so aku agak2 dalam kul 2.30am sampai la rumah. Kitaorg pun keluar la merayap…tup tup Bob singgah di Dataran Merdeka….alamak!!!!...Bob parking betul2 berhadapan 7eleven.  Pastu dia beli air dan jajan.terus menapak ke Dataran. Esok nya ada acara KL Marathan StandardChartered. So banyak la khemah kat situ…Masa tu dah ramai yang tunggu game start…siap bawak tikar..sib baik aku x Nampak bantal dan tilam… Nampak gayanua macam nak tengok kat sini jer….tak bessnya…aku nak tido…

 

Aku cakap ngan Bob…aku ngantuk..takkan nak tengok kat sini…dia kata tak ape…aku boleh baring kat dia…sabo je ler…takkan aku nak tido tengah2 orang ramai…giler ape..aku terpaksa la join..takkan nak tido dalam kereta lak…mmm…ingatkan diaorg tak pasang game tu…dah nak start baru diaorg bukak..masa tu dah ada yang balik…cari port lain..aku dah suka hati…dah nak gerak balik…tiba2 bukak la plak…patah balik belakang..terus la mengadap screen tu…tengok la sampai separuh masa..sebab lepas tu diaorg terus tutup tuk acara KL marathon tu. Lega….sampai rumah dalam pukul 4 lebih..dah tamat pun game..hehehe..nasib korang ler. Apa-apa pun aku tengok peserta marathon tu pukul 4 pagi dah terpacak kat situ…mak ai…awal giler..tak sabar2 nak berlari.

0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena