...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Friday, June 29, 2012

Jalan-jalan ke I-City, Shah Alam

Kitaorang pergi ke I-city Shah Alam ni masa cuti sekolah itu hari, dah lapuk cerita ni...tapi nak share jugak gambar-gambar yang sempat di ambil masa kat sana. Gambar-gambar diambil menggunakan kamera handphone jer...so gambar tak ada la canggih.

I-City

Kitaorang pergi sana masa malam minggu. Masa sampai tu dah start berbaris nak masuk parking. Parking kena bayar RM10. Kitaorg sampai dalam pukul 8 lebih. Anak-anak excited tengok lampu-lampu yang berwarna-warni tu.


Nak main mainan dalam tu kena bayar...ada yang RM5, RM10, RM20 dan ada yang jenis pakej. Punya la ramai manusia kat situ...nak beli tiket pun beratur panjang. Aku dah mula rimas..rasa nak balik jer..mengenangkan anak-anak..kena la bersabar.


Nak main game tu pun kena beratur panjang...stress...ada snow walk kat situ...tapi tak pergi pun. Next time la Bob cakap. 


Anak-anaku hepi la sebab dapat apa yang dihajati walaupun terpaksa beratur panjang. Aku rasa macam membazir masa sebabnya semua nya kena beratur panjang. 







Bila dah letih..tak sabar-sabar la aku nak balik ... kitaorang tak makan kat situ sebabnya terlampau lah ramai orang. Bob kata makan tempat lain. Kitaorg g A&W Petaling Jaya. Punya la lama tak pergi tempat ni. Masa bujang dulu selalu la..


A&W
Ni favourite aku..

A&W

Selesai sudah jalan-jalan ke I-City..tapi anak-anak kata nak pergi lagi...mmm..


0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena