...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, August 01, 2012

Pemandu Wanita (bukan semua yer...)


Aku perhatikan..bila aku dari simpang nak masuk ke lane lain atau dari lane lain nak masuk ke lane lain (time jem la..)…klu pemandu pompuan mesti tak kasi (maybe sebab dia tengok aku pompuan gak kut..tu dia x kasi...nk tunjuk power la tu)..siap himpit2 lagi…relax la beb…wa bukan nya potong q…n wa  bukannya tak kasi signal…

aku angin sebab bila time aku…aku relax je kasi orang masuk…bila aku nak masuk..siap himpit2 lak…grrrrr…kalau aku potong q..lain la citer…aku pun angin…kita dah beratur panjang-panjang…senang2 je nk terus masuk depan…

Sabar ler banyak-banyak yer bila berada di jalan raya..macam-macam perangai orang…tambah plak kalau menempuh jem je hari-hari…mana la tak kena darah tinggi…salah satu faktor tu menyumbang kepada penyakit darah tinggi …sebab stress..

Nak elakkan stress..dengar la radio macam ikim.fm ke..red.fm ke..hitz.fm ke..sinar ke…
Berhati-hatilah di jalan raya..

0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena