...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, March 13, 2013

Jiwa Kacau

Bad Mood

Hari ini jiwa kacau, badan rasa semacam, tak sihat, badan lemah lesu, sakit kepala, segala macam ada rasa, sudahnya MC hari ni, seharian tak mengadap laptop, bukak pun sekejap jer...malam ni baru rasa ok sikit...nasib baik Bob dah beli makanan siap-siap dari pagi...lauk tuk lunch pun dia dah beli...aku cuma panaskan jer pastu masak nasi. seharian memerap atas katil jer...bangun pun sebab anak-anak dah balik dari sekolah, bila diaorg dah pergi sekolah agama...aku memerap lagi atas katil...sampai hujan lebat...ribut petir kat tempat aku ni...dengan kilat dan guruh tak berhenti-henti, hujan lebat tambah pulak dengan angin..memang menakutkan. Nasib baik tak ada perkara yang tidak diingini berlaku. Bob kata jalan jem teruk..banyak pokok tumbang. Apa-apa pun aku berharap akan pulih seperti sediakala. Banyak benda nak dibuat.

12 comments:

  1. Semoga cepat sembuh yeaaaa

    ReplyDelete
  2. Cepat sembuh ya noe....musim demam pun skrg ni...take care :-)

    ReplyDelete
  3. Have a gud rest yer cik bedah..
    makan ubat tau :)

    ReplyDelete
  4. moga semuanyer ok ye & get well soon. Jaga diri !

    ReplyDelete
  5. berdoalah utk sembuh..penyakit dtg dr ALLAH kesembuhan juga dr ALLAH.

    ReplyDelete
  6. Salam kenal..jmput follow kmbali:-)

    ReplyDelete
  7. Nina - Thx atas doa
    Kak Saniah - Tima kasih Kak saniah
    Zaza - Cik Bedah dh makan ubat ni.. hehehe
    KA - Thx KA atas doa
    Knor - In Shaa Allah Kak Nor
    QA's - Salam kenal - nanti noe jengah yer..

    ReplyDelete
  8. semoga cpt sembuh..time hujan mmg sedap memerap atas katil..tp klu popok tumbang tu semua takut gak la kan..

    ReplyDelete
  9. Puan Kutu - Thanks, tu la siap ada pokok tumbang, x leh nk tidur sgt la..berdentam dentum x berhenti2..

    Bunda -> Terima kasih bonda atas doa.

    ReplyDelete
  10. Betul la. Sy pun gerak dari opis pukul 6:20. Nasib la hubby ada kat rumah suh ambik anak2 kat sekolah. Mmg hujan lebat betul. Angin kuat sgt sampai signboard jalan kat opis pun leh bengkok.

    ReplyDelete
  11. Lala -> aah ana..mmg lebat yg amat...byk je pokok tumbang...menakutkan...

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena