...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Saturday, March 16, 2013

Nasi Lemak Ikan Sembilang

Nasi Lemak Ikan Sembilang
Melimpah2 minyak nyer..

Ingatkan pagi tadi nak pergi jogging...tapi memandangkan badan tak berapa sihat..dengan tekak sakit dan rasa nak demam..cancel plan...hari ni Aya pergi sekolah ganti yang Ali plak pergi rombongan anjuran sekolah agama dia. Lepas settle diaorg berdua, Bob ajak g breakfast kat luar...aku layan jer la...tak tau nak g mana..

Nasi Lemak Ikan Sembilang

Sudahnya kereta terus menerus ke Semengih pastu ke Broga dan terus ke Lenggeng. Breakfast la kami di Lenggeng makan nasi lemak ikan sembilang. Kedai yang biasa kitaorg pergi tu tutup..nasi lemak yg tu lagi sedap...ini kedai lain...ok la..tapi Bob kurang bab sambal dia.. Bob makan 3 bungkus nasi lemak (2 nasi lemak kuah lemak ikan sembiland dan 1 lagi nasi lemak sambal ikan sembilang) dengan teh panas 1 dan teh O panas 1 (ishhhhh kuat nyer makan... :))..Aku plak pekena 2 bungkus nasi lemak sambal ikan sembilang (mentekedarah ke apa ni?) dan teh O panas 1. Lepas habis semua kekenyangan. Dah sakit tekak...makan plak benda pedas...bagus noe...

Medicine

Sepanjang jalan nak balik rumah dah rasa ngantuk semacam...adehhh...nak sembang pun slow jer..Bob bawak kete pun slow jer...masa pergi masing2 rancak bukan main lagi. Pastu singgah klinik jumpa doktor. Doktor boleh gelak dengar suara aku yg dh macam suara Ramli Sarip ni. Doktor kasi ubat batuk, ubat tuk kumur, susutkan bengkak (tonsil aku bengkak), antibiotik..ubat hisap dah habis...

7 comments:

  1. mmmm...sedapnya....belum pernah makan nasi lemak ikan sembilang mesti sedap kan...?

    ReplyDelete
  2. mcm sedap je nasik lemak daun pisang tuuu huhu

    ReplyDelete
  3. laa.... get well soon... nasi lemak tu nampak sedap..!

    ReplyDelete
  4. errkkk nasi lemak ikan sembilang???
    1st time dengar ni..
    nway, get well soon yer Noe :)

    ReplyDelete
  5. tak pernah pulak makan nasi lemak ikan sembilang...macam sedap je...

    ReplyDelete
  6. sedap nasi lemak tu & jaga diri juga ye

    ReplyDelete
  7. Yan - mmg sedap..klu blk kg pagi..mesti singgah situ..

    Tulisan Jepun (hehehe) - sah sedap..

    Nora - thx nora, mmg sedap nora

    Zaza - so skang dh dengar kan..thx zaza

    erranis -- mmg sedap..tapi jumpa kat Lenggeng tu jer..tempat lain x tau..

    KA - terima kasih KA

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena