...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Monday, April 08, 2013

Cermin Mata Baru

Masa cuti sekolah itu hari, pergi buatkan cermin mata Ali yang baru...cermin mata lama ntah mana la hilangnya...tak tau ke mana dia campak...sekali bekas2 hilang....dia ingat mak pak dia ni cop duit agaknya....sabar je la..

Spectacle

Susah gak nak cari bingkai untuk Ali ni...sebabnya muka dia lebar, size yg sesuai dalam 5.8. Dah macam orang tua la plak rupanya. Sudahnya ambil jenis yang Ali ni pakai...size 5.5 tapi leh adjust. Jenuh ler tukang kedai tu nak adjust...Harap-harap tak hilang lagi....

14 comments:

  1. hehehe standard lah budak2 cik bedah oiii.. ada je benda yang hilang supaya dia suruh makpak dia beli baru kahkahkahh :)

    ReplyDelete
  2. anak ke..comel..

    ReplyDelete
  3. adeh..camne boleh hilang ali...nnti jaga elok2 k spek tu

    ReplyDelete
  4. Ali saja nak yg baru tu n0e ;-)
    Jgn bagi hilang lagi ye Ali... promise ehe :D

    ReplyDelete
  5. budak laki ni mmg camtu la gaya.letak barang sesuka hati pastu hilang,sabo jer la kan..:)

    ReplyDelete
  6. Zaza -> tu la..diaorg tau makpak diaorg ni kaya sangat2... :)

    Knor -> aah anak sulung

    Noen -> kasi wek kut..hehehe

    Nur Hayati -> tu la..sbb yg dulu dia complaint tak bess

    Puan Kutu -> tu la..compare ngan anak pompuan...yg lelaki ni yg asyik ilang je..

    ReplyDelete
  7. Makin hensem dgn spek baru..
    biasa lah budak2 kan, kekadang lupa depa letak brg di mana..hehe:)

    ReplyDelete
  8. Atie -> mcm org tua jugak depan yer.. hehehe

    ReplyDelete
  9. oklah tu, smart apa dier ~

    ReplyDelete
  10. ala senyum lebar Ali dapat cermin mata baru, sebelum dapat tu kena bebel dulu tak Ali... hahaha...

    ReplyDelete
  11. ala2 skema gitu spek ni...tapi seusai lah untuk ke sekolah kan:)

    ReplyDelete
  12. KA -> cikgu kata dia comel..hehehe
    MFM -> bebel tu dah semestinya
    PC -> mmg skema...hehe

    ReplyDelete
  13. sian dia hilang spek..ok dah spek ni, jaga elok2 ye dik :)

    ReplyDelete
  14. Tihara -> sampai skang ada lagi..x hilang lg..harap2 x ilang dah..

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena