...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Friday, April 05, 2013

Koleksi Bunga-Bungaan

Ini adalah koleksi bunga yang terdapat di halaman rumah aku kat kampung...mak dan kakak aku memang merupakan peminat bunga-bungaan...ini sebahagian sahaja...kat rumah aku pun ada...tapi semua jenis hijau jer...aku tak serajin mak dan kakak aku dalam bab-bab menjaga pokok2 bunga ni....

Flower

Flower

Flower

Flower

Flower

Flower

Flower

Flower

Flower

Flower

Flower

Rose flower


11 comments:

  1. Kakak peminat bunga juga noe. Cuma yg geram tu kadang susah betul nak berbunga buat kakak ternanti-nanti... seronok dan jadi terapi bila melihat pokok bunga kita berhasil - suka.

    ReplyDelete
  2. cantik2 bunga2 ni, bila semuanyer berkembang mekar lagilah !

    ReplyDelete
  3. cantik nya!..suka tengok..
    tapi nak jaga tu sy malas sikit..hehe:)

    ReplyDelete
  4. bunga raya putih ssh nak jumpa skrg...

    ReplyDelete
  5. Rumah saya tak ada tanam pokok yg berbunga...yg ada tanam pokok yg byk daun jer...itu pun suami yg tanam...

    ReplyDelete
  6. Kakzakie -> kena beli baja bunga tu...betul tu..bila tgk bunga..rasa seronok jer..

    KA -> klu serentak semuanya berkembang...lg bess

    Atie -> sama la kita..malas sikit..

    Masya -> aah..bunga raya biasa pun susah gak nk tengok..

    Ainnoraini -> rajin nya suami...kt umah noe ni pun pokok hijau je yg ada..

    ReplyDelete
  7. cntik semua bunga-bunganya..mmg rajin la.sy ni suka gak la dengan bunga tp nak tanam tak berapa ada skill plus takde tempat nak tanam.lebih tepat lagi malas.haha

    ReplyDelete
  8. peminat bunga juga..tapi nak tanam tanah pun tak ada..

    ReplyDelete
  9. Salam noe,
    Tu agaknya yg d pnggil kembang setaman yer

    ReplyDelete
  10. Suka kan tengok bunga2 ni. Tapi tu lah tak da masa nak jaga.

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena