...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Friday, May 03, 2013

KFC - Spicy Korean Crunch

Itu hari teringin nak makan KFC .. ala yg baru tu...Spicy Korean Cruch...Bob g la beli bungkus...hasilnya seperti gambar2 ni la...tapi yang tak bess nya...tengok la Ayam Korea tu...sikit beno sos nya...rasa la sikit korea nya...baru nak terbang ke korea...dah patah balik malaysia...punya la sikit sosnya...

KFC
Ini lah Spicy Korean Crunch tu...

Ayam

KFC
Faveret ni...

10 comments:

  1. nape yang sikit sangat sosnye...yang saya selalu beli tu banyak jugak sosnye...kena gi marah staff kfc kat situ hihi

    ReplyDelete
  2. choyy kan. aritu ada gak cik kiah gi mkn korean crunch ni.. tgk dlm gmbr kemain meriah.. sekali depan mata mmg sikit je sos dia..errkkk penipu besau betulllll.
    Cik kiah terpitu bedah!! hahahahha

    ReplyDelete
  3. Sedap ke. X pernah makan lagi. Pedas x.

    ReplyDelete
  4. KA tk minat lah korean2 ni hehehe

    ReplyDelete
  5. betullah.mcm sikit je sosnya kat tv bukan main banyak lagi!

    ReplyDelete
  6. ada jgk try msa balik dr pangkor hri tu ..boleh2lakan :)
    pssttt : betul tu..takde ape sgt boleh dibuat kt pangkor especially waktu mlm..sbb tu xtido sana :)

    ReplyDelete
  7. wawa -> mmg sikit sgt..rasa x puas hati jer..

    Zaza -> hahahaha..cik bedah pun tertipu...sah penipu besau...kita bako jer..

    Ibu Lala -> pedas jugak tp tak terasa sgt sbb sos tu sikit kan..

    KA -> hehehe..layan gambo je la KA

    Hainom OKje -> mmg pun..so nanti klu nk g makan benda alah ni...x ada la terperanjat..sos sikit..

    QA's -> ooo patut la..klu malam lumut tu meriah sikit...kul 12 mlm pun ramai org lg..

    ReplyDelete
  8. Ha ah kan? sikit bebenor sosnya... x feeling mkn...

    ReplyDelete
  9. NOra -> tu la..x terasa sgt sos nya

    ReplyDelete
  10. sy tak suka sgt makan yg ala korean ni..bila masuk KFC pilih OR je buat masa ni...:)

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena