...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Sunday, May 05, 2013

PRU13 : Perang Bendera Dan Selamat Mengundi

Pagi esok dah nak mengundi...malas nak cakap banyak...so mari kita layan bendera jer...kat bawah ni bendera sekitar Desa Pandan...

PRU13

PRU13

PRU13

PRU13

PRU13

PRU13

PRU13

PRU13

Gambar2 di bawah ni plak...sekitar kawasan taman aku...

PRU13
Ini simpang masuk ke umah aku...

PRU13

PRU13

PRU13

PRU13

 SELAMAT MENGUNDI KEPADA SEMUA WARGA MALAYSIA

10 comments:

  1. salam noe ..
    bendera timbang jer ...
    ada harapan tuh ...
    apapun selamat mengundi ...

    ReplyDelete
  2. salam aby...hehehe..selamat mengundi..

    ReplyDelete
  3. itulah RAYA pru13 ... selamat mengundi

    ReplyDelete
  4. hu2.. kat tempat teman pun byk bendera dacing dari bendera parti lain..

    ReplyDelete
  5. Wah meriahnya bendera....
    Akak dah undi ;-)

    ReplyDelete
  6. salam blogwalking.selamat menngira undi.:-)

    ReplyDelete
  7. seharum kasturi -> dah ngundi pun

    tenku butang -> hehehe byk bendera x semesti leh menang :)

    Nur Hayati -> sama la kita..

    Ada -> salam blogwalking -- tengah sibuk ni..:)

    ReplyDelete
  8. selamat mengundi cik bedah..
    eh gambar2 yang ada tu kat area desa pandan kann.. lor kenapa cik bedah x roger cik kiah.. klu x boleh kita berjumpa2 hehe

    ReplyDelete
  9. Zaza -> aah kt desa pandan...selalu gak terjah sana...x teringat la plak kan..

    ReplyDelete
  10. meriah mcm hari raya kan !

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena