...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Friday, May 31, 2013

Segmen: LUPUS Awareness Month

Bulan Mei merupakan bulan awareness untuk penyakit LUPUS a.k.a Systemic Lupus Erythematosus (SLE). Apa itu SLE? Apa tanda-tanda SLE? Mesti ramai yang tidak tahu kan..sebabnya noe pun dapat tahu pasal penyakit ini dari blog Deno. Deno merupakan pengidap penyakit ini. Kepada mereka yang masih tidak tahu tentang penyakit ni...bolehla berkunjung ke blog Deno ... klik gambar kat atas tu. Jangan ambil mudah tentang sesuatu penyakit...dan penyakit ni boleh membawa maut. Mari kita tambah ilmu. Kepada kawan-kawan yang ingin menyertai segmen ni...boleh klik kat gambar atas tu jugak...

Dalam segmen Deno ni...kena buat banner...tapi tak reti ler teman nak buat banner...nak belajo buat pun dah maleh...apa yang ada je la..


Jom Kawan-Kawan semua...sertai segmen ni..hari ni last... 11:59pm..sempat lagi...hehehe

22 comments:

  1. Good Luck...
    selamat bersegmen..
    betul tu kena ambil tahu ttg sesuatu penyakit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tima kasih atie..sbb singgah sini...noe belum berkesempatan nak BW..

      Delete
  2. Good luck Noe.
    Oh masih ada lagi segmen dia ni..
    Cantiklah banner ok apa.

    ReplyDelete
  3. PC pun dah join baru ni...tapi PC tak buat banner sendiri, amik yang deno punye je...tak reti nak buat banner..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo join jugak..noe pun x reti jugak...hentam je..

      Delete
  4. betullah ... mmg x reti wat banner ...

    ReplyDelete
  5. salam... cantik banner purple... sesuai dgn LUPUS.. :)

    terima kaish krn suppport LUPUS awareness... diharap dgn penyertaan ini, org ramai akan lebih mengenali SLE dan lebih peka dgn tanda-tandanya yg sukar dikesan.. jgn lupa semak nama ya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam...tima kasih deno...semoga deno sihat2 hendaknya..

      Delete
  6. Salam noe..dtg sini dari segmen yang sama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam raudzah..selamat berkenalan..

      Delete
  7. selamat bersegmen..rasa macam dh pernah join je yg ni..adalg sekali ekk

    ReplyDelete
    Replies
    1. x pasti pplak sebelum2 ni..yg sama kut

      Delete
  8. Jalan2 di pagi hari...semoga sihat ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih jalan2 di sini...alhamdulillah..sihat

      Delete
  9. bagus jgk ni menambah pengetahuan :))

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena