...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Thursday, June 27, 2013

Sukan Malaysia (SUKMA) XVI Kuala Lumpur, 2013

Hari Jumaat ni akan bermula lah Sukan Malaysia yang ke XVI dan akan berlangsung di Kuala Lumpur. Ianya bermula dari 28 Jun 2013 hingga 7 Julai 2013. Keputusan SUKMA untuk 2012 adalah seperti di bawah.

Tahun ni anak buah aku ada masuk acara Sofbol, dia wakil Perak. Maka haruslah aku beri sokongan tanpa berbelah bagi pada dia...jadi tarzan la aku kat tepi padang UPM tu nanti...huhuhuhu...

Keputusan SUKMA

16 comments:

  1. yeay! terengganu still no 1! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahun ni mungkin berubah..hehehe

      Delete
  2. Aby pernah trpilih utk sukma ke 2, thn 1988 atau 1989, tp thn tu di prkenal kan had umor, utk bwah 23 thn jer. Trpaksa d tarik balek sbb melebihi umo. Tk jadi la dapat masuk sukma. Tp masih dpt mewakili negeri dlm sukan pak pendekar

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo ye ke?? ini mesti jadi pesilat ni...sampai tahap mana jadi pesilat??

      Delete
  3. salam khamis. esok dah jumaat kan. x sabarnye nak coti.. yeay yeay..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ana...aah..sama la kita..duk tunggu2 hari jumaat...hehehe

      Delete
  4. moga sukan kita terus maju...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeay...begitu la hendaknya..jgn jadi jaguh kampung jer..

      Delete
  5. Wah terengganu no 1...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu tahun lepas mimi...thn ni x tau lg..hehehe

      Delete
  6. Kedah..Kedah.. eh tetiba..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...perak tetap dihatiku..

      Delete
  7. tak sedar dh nak sukma ye..wajiblah bg skongan,kata mak sedara kan..:)

    ReplyDelete
  8. melahirkan atlit2 baru malaysia yer !

    ReplyDelete
  9. Noe ni atlit eh? hehe minat betul gayanya

    ReplyDelete
  10. good luck la pada anak buah noe tu... moga sukses :D

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena