...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, July 10, 2013

Menu Sahur - Roti Canai

Semalam aku tak berapa sihat..kena migraine..tengkuk tegang...semua ada..sudahnya...lepak je la atas katil...rumah dah tunggang langgang...dapur pun dah penuh pinggan mangkuk...call la Bob mintak simpati...huhuhu...Bob kata..."biarkan je rumah tu...nanti abg balik...abg kemas"...thx honey...aku apa lagi...bungkang terus kat katil tu...anak2 balik...mintak tolong abang g beli jer makanan...malamnya bila bapak diaorg balik jer...diaorg memekak...nk minum tu la..nk makan tu la...padahal nya baru lepas makan...memandangkan esoknya nk puasa...Bob layan je la...kul 10 lebih kuar...ikutkan kul 10 diaorg dah kena tidur...sbbkan nk pose...masa dilanjutkan...boleh? aku yg tak berapa nk join..join la jugak...masa makan...bapak tanya...

"sahur kang nk makan apa?? umi tak sihat...so umi tak yah masak...kita beli jer..."...
"roti canai je la bapak" jawab abang ... 
"aya nak makan roti (mmg faveret dia...bukan roti canai) dengan milo jer"...

sudahnya itu la menu kitaorg utk sahur...aku dengan Bob mmg jenis x kisah...makan apa yg ada jer...

Citer bab umah tunggang langgang tu...bila balik dari kedai malam tadi...aku terus makan ubat migraine lagi...x lama pastu rasa mcm ok sikit...aku pun buat operasi mengemas umah ngan Bob...tak tahan tengok keadaan umah yg dah macam apa jer...sampai la kul 1.30 pagi...baru aman tengok umah....baru la leh tido...kul 4.45am dah bangun...sib baik la tak susah nak gerak diaorg tuk sahur.....

Korang plak sahur apa tadi??

roti
gambar dari pak google

8 comments:

  1. hah kalau migraine mmg menyakitkan..
    Zaza kalau kena migraine terus ke klinik suruh doc cocok montot
    tak tahan kalau makan ubat je hhu

    Cukup ke roti canai je tu Bedah oi?
    Pagi tadi CIk Jah makan nasi ngan rendang ayam ko.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Sedap apa layan canai. Huhu... Lama dah tak mkn canai.

    ReplyDelete
  3. menarik gak roti canai untuk sahur, coz selalunya kat kedai mamak tu pukul 2.0 pagi pun dok asyik melayan roti canai ni..nway teruk jugak kena migrain nikan..tapi kena properly check coz kadang-kadang migrain ni ada berkaitan dengan sakit lain..

    ReplyDelete
  4. sedap jugak tu, KA sahur buah kurma, nasi & sambal sotong hehehe

    ReplyDelete
  5. Pagi semalam sahut roti canai gak....roti canai segera kebetulan buat kari semalam!

    ReplyDelete
  6. tak pernah lagi sahur mkn roti canai...klu sahur mesti PC mkn nasik jugak walaupun sikit...hehe

    ReplyDelete
  7. Wahhhh sahur mkn roti canai..

    ReplyDelete
  8. ada migrain ye....

    makan sahur roti canai sedap tu..aiman suka roti canai!

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena