...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, July 03, 2013

SUKMA 2013 - Sofbol Perak Lelaki dan Wanita Masuk Final

Kenapa aku update pasal Sofbol jer ni...sebab anak buah aku main sukan tu...hehehe...Tahniah kepada pasukan Sofbol Perak kerana pasukan lelaki dan wanita berjaya mara ke peringkat akhir. 

Pasukan wanita berjaya mengalahkan pasukan Terengganu 4-2 dan Pahang 9-8 semalam untuk mara ke final. Hari ini mereka akan menentang pasukan Pulau Pinang yang mara ke final setelah mengalahkan pasukan Pahang semalam. 

Pasukan lelaki pula berjaya mengalahkan pasukan Wilayah Persekutuan 7-5 dan Kedah 9-8 semalam untuk mara ke Final. Mereka akan menentang pasukan Pahang yang berjaya menewaskan Kedah 4-2 untuk mara ke Final.

Permainan menentang Pahang semalam memang sengit di mana bagi pasukan wanita perak mereka ketinggalan 7-3 pada satu ketika..kemudian bangkit tanpa mengenal erti putus asa untuk berjaya mengalahkan Pahang.

Begitu juga pasukan lelaki yang menentang Kedah di mana pada satu ketika mereka ketinggalan 6-2 sebelum bangkit mengalahkan pasukan Kedah.

Kedua-dua pasukan akan berentap hari ini pada pukul 10 pagi. Caiyok2 Perak..

Sofbol wanita

sofbol wanita

sofbol wanita

sofbol wanita

sofbol wanita

penyokong perak
Penyokong Perak

sogbol perak

sofbol wanita

sofbol perak

sofbol perak

sofbol wanita
Setelah Berjaya Ke Final

9 comments:

  1. Wah... dapat ke final yg senyum lebar semuanya.
    Tahniah dari kakak.

    Banyak-banyak sukan yg kakak tak pernah terlihat inilah - softball.

    ReplyDelete
    Replies
    1. noe pun x pernah tengok kakzakie..1st time tengok...hehehe

      Delete
  2. tak pernah main softball.. selalu main hard ball je hahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...main bola keras jer...

      Delete
  3. mana satu anak buah...semuanya comel2..manis2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg pic no 3 dari atas...No. 23 tu..

      Delete
  4. mmg x reti main pun KA Ni hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dolu2 ada main rounders...lebih kurang je kut..hehehe

      Delete
  5. Alhmdulillah dpt masuk final..gud luck..

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena