...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, August 28, 2013

Doa Supaya Anak Mudah Solat

Info ini aku dapat dari FB...elok diamalkan supaya anak-anak kita mudah untuk bersolat...Surah Ibrahim Ayat 40

Terjemahan : Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku.

28 comments:

  1. Tq share. Mudah mudahan kan..

    ReplyDelete
  2. Thanx share doa ni.. boleh diamalkan .

    ReplyDelete
  3. Doa ini menyeluruh utk kita dan semua keluarga kita juga. Tak rugi mengamalkan doa yg baik macam ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak zakie..utk satu keturunan tu..

      Delete
  4. kakain pun amalkan jugak...
    semoga lembut hati rajin solat untuk keluarga anak2 dan keturuan kita semua...

    ReplyDelete
    Replies
    1. InshaAllah Kak Ain..

      Delete
  5. Tq Noe sharing... good info ... InshaAllah boleh kita amalkan bersama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama...InshaAllah..

      Delete
  6. doa yng bagus utk diamalkan tq share yer !

    ReplyDelete
  7. salam noe ..
    baru ada kesempatan utk membuat kunjungan2 ..
    bagus doa tu ..
    klu kita amalkan,akan dapat dua ganjaran,
    atas ganjaran kita berdoa tu ..
    ganjaran, klu dimaqbulkan, alhamdulillah, suma anak2 kita bersolat ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aby..

      byk kegunaan/kelebihan ayat2 alquran ni...InshaAllah semoga doa2 kita akan dimakbulkan...

      Delete
  8. TQ sharing..InsyaAllah akan diamalkan...:)

    ReplyDelete
  9. tq.....sama2 kita jadikan amalan,......moga anak2 mudah untuk bersolat.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. InshaAllah Yan...semoga doa kita termakbul.

      Delete
  10. yg membuatkan kdg2 jadi geram...bila dikejutkan utk solat subuh hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Kak Kam...menguji kesabaran sungguh..

      Delete
  11. tq share doa ni..boleh diamalkan :-)

    ReplyDelete
  12. amin..amin..

    tq kongsi doa ini

    ReplyDelete
  13. Mudah-mudahan kita semua jadi anak yang soleh...

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena