...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, September 25, 2013

Isteri Mayo (Norshahrul Idlan Talaha) Berperang Mulut Dengan Pengawal Keselamatan.

Salam semua,

Sekarang tengah panas isu Isteri Matyo, pemain bola JDT bergaduh dengan pengawal keselamatan di Lapangan Terbang Subang..tengok dan nilaikan...



Feedback dari pengawal keselamatan yang terlibat.



12 comments:

  1. ada tgk dua2 video ni smlm..
    mmg kurang ajar punya ppuan!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. stress tengok kan..

      Delete
  2. dah tgk dah... melayu mudah lupa.. dasar sgt

    ReplyDelete
  3. benda ni berlaku dah sebln..dah keluar video tu..baru kecoh...org suka benda2 gini ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa la Knor..bila video dah tersebar..mcm2 la komen keluar...citer sensasi knor..hehe..

      Delete
  4. Hmmm..macam-macam. Awatlah Si Mat Yo..tu berdiri aje tak coolkan wife dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah kan..main tengok jer..org yg sedang marah..kena tenangkan..klu tak..lg teruk..

      Delete
  5. kot ye pun jgn la smp tendang kan..kalo marah pun hormat la skit..pelik la yg si suami pun..

    ReplyDelete
  6. bahasa melambangkan siapa kita, so fikir2kan sendirilah !

    ReplyDelete
  7. mmg paling top cerita ni dimana2 media massa..:)

    ReplyDelete
  8. Tulah dah baca gak cite ni...Sapa yg salah sebenarnya? macam macamlah diaorang ni

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena