...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Sunday, September 15, 2013

Sambutan Hari Raya Jalan 3 TTI

Masa hari Merdeka yang lepas, taman aku ada buat Majlis Jamuan Hari Raya dan Sambutan Hari Kemerdekaan. 2 in 1. Sambutan ni untuk Jalan 3 sahaja...bukan satu taman. Setiap tahun memang tak pernah miss sambutan ni...even masa bulan puasa pun ada buat...tapi masa tu aku tak boleh nak join sebab tak ada kat sini. 


Taman Taming Impian
Kaum-kaum ibu...orang2 kuat program ni..

Majlis macam ni memang elok dibuat bagi mengeratkan hubungan kejiranan...masing-masing sibuk dengan kerja..tak ada masa nak berkenal mesra. Jadi ini lah masanya untuk kenal dengan jiran-jiran kita. 

Jalan 3 TTI

Memang meriah majlis malam tu..ada acara perasmian, ada pertunjukan bunga api, ada cabutan bertuah, ada persembahan nyanyian secara unplugged...dari penduduk jalan tu jugak...sedap suaranya...Jamal Abdillah taman aku la tu...ada pemain gitar berbakat. Di samping tu ada jugak pencarian keluarga sedondon dan pasangan sedondon. Yang mana yang pakai baju sedondon kena la tampil ke hadapan...ada jugak peragawan dan peragawati malam tu....hehehe...kelakar pun ada...yang mana nama dipanggil kena la berjalan di hadapan..macam peragawan..peragawati yg kita tengok tu...hehehe...ada juga acara pemberian duit raya kepada kanak-kanak 12tahun ke bawah.

Jalan 3 TTI

Makanan punya la banyak....ada roti canai panas...buat sat2 tu...teh panas..sate...nasi impit...nasi lemak...rendang..macam-macam la..di akhir acara pun masih ada pertunjukan bunga api...Di samping...ada jugak kaum-kaum lain yang join...india dan cina...bagus la diaorg dapat join...kat taman aku ni...jalan aku je yang aktif buat acara2 macam ni...

Jalan 3 TTI

Eh nombor rumah aku menang cabutan bertuah...hehehehe...dapat la hamper....setiap tahun dapat cabutan bertuah....hehehe.. Hadiah cabutan bertuah yang paling grand ialah percutian 3 hari 2 malam di mana-mana swiss garden resort. Gambar tak banyak yang dapat di ambil sebab bateri habis...phone plak tak bawak...so share mana yang ada je la.

8 comments:

  1. Tak rugi sebab menang Noe....rumah sapa yg terkena jadi tuan rumah tu Noe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat sini kitaorg ada dataran jalan 3..hehehe..kira mcm kawasan tengah2 la...jiran2 kt situ sporting..yg pasti bukan depan umah noe la.. :)

      Delete
  2. pegi la swiss garden resort di Beserah Kuantan ..
    best tempat dia ..
    aby dah pernah overnite kt sana ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. noe x menang cabutan yg grand tu...dpt hamper jer..
      ooo ye ke?? boleh gak mencuba ke sana kan...pernah g swiss garden kt lumut...jln nk masuk tu scary...tp bila dh sampai...mmg cantik la..

      Delete
  3. eh adiah best tu percutian lagikkk..untung umah yg bertuah tu kan Noe kan..kan,hehehe kalo xnak bg Ai je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah...beruntung umah yg dpt tu...noe pun nk klu diaorg x nk g...hehe

      Delete
  4. seronok aktiviti macam ni.baca je dh terasa kemeriahannya.takperlu byk2 gmbar.hehe...luckydraw tu la yg paling ditunggu2 kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tul tu...luckydraw tu yg sgt ditunggu..hhehe

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena