...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Thursday, October 10, 2013

Poliklinik Penawar Kota Bharu


Assalamualaikum Semua..
 
Masa pergi Kota Bharu itu hari, pusing-pusing pekan Kota Bharu, ternampak klinik ni...nampak cantik sangat...warna pink...dalamnya pun cantik...mesti teruja je nak masuk dalam klinik ni kan...rasa sakit pun leh kurang masuk klinik ni...hehehe...
 
 

13 comments:

  1. kat mana ye klinik ni..cantekk..raya haji ni balik umh mak mertua kat kb..nnt boley usha klinik ni..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat area mana x tau la hafizam...yg pastinya kat dalam KB tu la...hehehe

      Delete
    2. Anonymous9:31 AM

      jalan kebun sultan..

      Delete
  2. ha a la dah ala2 hotel

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..nampak cantik..:)

      Delete
  3. Spa dr K atau Doto' K tu ..
    he..he..
    confirm, sepang tk dpt pergi ..
    kena kerja hari tu ..
    nk kena siapkan yg datelinenya dekat sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...serius noe x perasan Dr K tu...sama2 la kita x dpt g...noe layan kat TV je la jawabnya...

      Delete
  4. Betullah Noe....mesti doktor yg punya klinik tu jenis yg suka berhiaskan ...kalau dah klinik pun cantik gitu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tul tu...jenis doktor lawa2 gitu..

      Delete
  5. ala....memang cantik lah......kat luar pun dah macam nie.....kat dalam lgilah kannn...?

    ReplyDelete
  6. Anonymous3:11 AM

    Sy pernah pergi ke klinik ini. Mmg cantik luar dan dalam. Dr pun best. Very helpful.

    ReplyDelete
  7. Anonymous11:25 PM

    klinik di kira sebagai klinik swasta@kerajaan?

    ReplyDelete
  8. Anonymous6:24 PM

    Blh bg contact no klinik ni tak?

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena