...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Sunday, March 30, 2014

Dakwat Kekal Pilihanraya

Assalamualaikum

Selepas seminggu pilihanraya di DUN Kajang, inilah rupa jari noe...masih ada dakwat pilihanraya di jari noe ni. Dah macam inai jer. Kali ini dakwat susah nak tanggal....bagai nak rak menyental...Bob balik jer dari mengundi, terus rendam jari dalam minyak petrol...tak mahu tanggal. Tak macam pilihanraya sebelum ini..cepat juga tanggal nya. 

Buruk betul nampak jari ni...

Kepada semua...Selamat Berhari Minggu.

Dakwat Pilihanraya

28 comments:

  1. hahaha apasal x mintak dorang cat kan skali lagi 9 jari noe.
    uikss bahaya tu minyak petrol cik bedah oiii.. takut cepat merebak je kalau terkena api

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...x tau lak leh jadi inai camni...next election belum celup 5 jari terus...hehehe....org yg pakai minya petrol tu...kuat kononnya...tahan kena api katanya... :)

      Delete
  2. Takpa lah...sekali2 dapat inai hitam tu...satu jari je pulak tu...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la BUnda...klu 3 jari ok la jugak...satu jari jer...

      Delete
  3. Salam hujung minggu Noe...OOO yang ni punya yang real kot..yang dulu tu kejab aje dah hilang...tak sampai 5 minit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye kut raudzah...real punya...tul tu...dulu kejap je dah hilang

      Delete
  4. Isi dua tabung di sini...

    ReplyDelete
  5. betul noe,dh macam inai.sabo jer la.hehe

    ReplyDelete
  6. tu la.. dulu punya masa pru13, pagi mengundi, tengah hari dah keluar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekejap je kan...kali ni diaorg kasi kekal terus... :)

      Delete
  7. Oh dah upgrade ink tu... sebelum ni, saya sental dgn air je dah hilang.. ada gmbar saya saja simpan hehee.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...dah upgrade la kut khir...bagus la tu kan...baru telus..hehehe...

      Delete
  8. salam noe ..
    klu petrol tk makan ..
    rendam kt thinner plak ..
    mana tau hilang ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aby...noe x ada la plak cuba...

      Delete
  9. Ok la de peningkatan dakwat kekal

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn kekal terus dah la mimi :)

      Delete
  10. hehehe cantik inai dakwat ni yer !

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg cantik KA inai dakwat ni :)

      Delete
  11. Haa.. ini baru namanya dakwat kekal yang kekal kan... yg masa PRU tu dakwat kekal tak kekal... hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe....yg ni baru original...dakwat kekal yg kekal :)

      Delete
  12. takpele... kurang2 oghang tau mike udah tunai tanggungjawab mike..... ala... kighe inai jugak le tuuu...hikhihkhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah...penting tu tunai kan tanggungjawab :) ... inai itam shahril...klu merah cantik gak...

      Delete
  13. ha'a yek macam inai hehe....eloknya celup jer semua jari tu Noe hehe
    OKje tak terlibat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...dah macam rock sgt la plak..semua jari hitam :)

      Delete
  14. Inai style baru...kaler hitam...hehehe...

    Dok kat kajang ker? Saya dok kat bangi. Taman kajang impiana ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe style baru...

      ooox x jauh la fiza...noe kt taman taming impian...

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena