...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Tuesday, March 04, 2014

DUN Kajang: Ceramah Bermula

Assalamualaikum

Tadi di Taman Puncak Saujana (berhampiran dengan taman aku) ada ceramah oleh pemimpin parti PKR, Dato' Seri Anwar Ibrahim, tapi aku tak pergi la, Bob pergi sekejap...ramai katanya. Biasa la...Anwar Ibrahim ni memang ada pengikut setia beliau dan tidak dapat dinafikan, beliau seorang pemidato yang hebat. Beberapa hari lepas ada juga orang BN buat ceramah dekat kawasan rumah aku jugak...seperti biasa aku tak pergi pun...Bob pergi sekejap dengar....lupa plak nak tanya Bob sape yang bagi ceramah...Bob biasa la...dia dua2 pergi dengar....tapi sekejap2 je la...Bob kata masa Anwar bagi ceramah lagi ramai yang datang. Aku tak pernah pergi dengar ceramah2 politik ni.....tak lama lagi sibuk la Kajang ni....berduyun-duyun orang datang...hotel2 pun mesti penuh...

22 comments:

  1. Salam noe,
    Ceramah ketua umum tu, fakta ke auta

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aby...hehehe...x pasti la aby...ada yg fakta n ada yg auta kut...hehe

      Delete
  2. Teríngat satu kisah dulu satu kwn yg cukup taksub dgn hamba Allah ni, siap bg warning kt aby, engko kutuk kami, nnti 16 sept klu ketua aku jd PM, aku suruh dia tngkap engko dulu .
    Byngkan tahap kepercayaan penyokong terhadap kata2 ketua mereka tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. fuhhh fanatik sungguh tu...org2 jenis macam ni...mmg taat setia...segala kelemahan pemimpin sendiri...diaorg takkan percaya...walaupun hakikatnya pemimpin tu pun manusia biasa jugak...mesti ada kelemahan dan kelebihan...nasib baik aby x kena tangkap...

      Delete
  3. Še Bulan dua ni aby pun hampir hari2 kt kajang. Tngh brkampong d hsp serdang. Klu carik bahan atau keperluan, kekajang jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo...kajang yang terdekat kan...kt situ semua ada...hari2 pekena sate kajang ke?? :)

      Delete
    2. Suka mkn kt food court sungei ramal. Sedap nasi ayam Sempoi kt sana. Klu jumaat mkn sup daging kt pintu masjid kajang tu

      Delete
    3. food court kt situ mmg ramai org makan....noe biasa makan chow kuew teaw kt situ....nasi ayam x pernah cuba....ooo...yg kt masjid tu x pernah g...

      Delete
  4. saya kalau sebut kajang teringat sate kajang, dapp nye

    ReplyDelete
    Replies
    1. sate dan kajang x boleh dipisahkan...

      Delete
  5. jgn menyusahkan orng lain & buat sesak jalan sudahlah kan !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...itu dah pasti KA...mesti sesak jalan

      Delete
  6. jadi tumpuan la lepas ni.. ada yang kata nanti dapat durian runtuh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...time election mcm ni...biasa dpt durian runtuh...:)

      Delete
  7. erm..
    malas skit nk pergi kalo bab2 yg melibatkan politik ni..dulu niat pegi dgr ceramah tp dlm ceramah tu tetiba ja ada kuar bab politik juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...kdg2 macam tu la Aini....terselit juga bab politiknya

      Delete
  8. bukan org politik..tak pandai nak komen..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...noe pun bukan org politik...nk cakap lebih2 pun x pandai

      Delete
  9. Politik ni tengah membara di kajang skrng ni.. semoga yg benar akan menang.. aamiin.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang tengah panas ni Khir... Aminn :)

      Delete
  10. malaslah nak masuk campur pasal polotik ni Noe....hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe....noe pun g undi jer...tengok sikit2 je

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena