...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Saturday, March 01, 2014

Poligami Dan Bela Cucu Mampu Lanjutkan Usia

Assalamualaikum

Ada kawan aku yang kongsikan artikel ini...maka ramai la yang nak berpoligami...sebab nak umur panjang la katakan....hehehe...kalau lelaki boleh panjang umur dengan berpoligami...perempuan pula kalau nak panjang usia...boleh la bela cucu....bela cucu dikatakan mampu untuk melanjutkan usia wanita...maka kena bela cucu la plak nanti...kalau sorang dua cucu ok la kut....kalau sampai 10 orang...kejong la plak nak menjaganya....hehehe...kebenaran kepada kajian ini...tak pasti la betul atau kebetulan...Apa-apa pun ajal maut semua ditentukan olehNYA...

Poligami

8 comments:

  1. hahaha.. kontroversi ni.. hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...kurangkan kontroversi..

      Delete
  2. salam noe ..
    klu umo aby 65 thn dan ditakdirkan berkahwin lg dgn umo 25 thn ..
    pasti keinginan utk panjang lg umo kuat membara ..
    dah tu kesihatan pasti kena jaga juga ..
    semata mata nak seiiring dgn isteri muda tu ..
    .. memang betul .. nak bagi laki berusia semangat utk berumur panjang ..
    bagi la izin menikah yg yg muda ...
    he..he..
    oh ya .. amiin kan la ayat yg kt atas tu ..
    mana tau termaqbul ..
    hu..hu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aby...hahaha...apa yg aby cakap tu betul....ye la..dah isteri 25 tahun kan...mesti semangat utk hidup lebih berkobar2...itu yg kena makan jamu n makan pelbagai jenis vitamin tu...nak sihat....mana tau rezeki aby kan...tiba2 jemput kenduri kahwin... :)

      Delete
    2. Amboi Aby kalau cakap bab ni mmg suka betul ek Noe.... Lelaki ni kalau nak kawen lagi dah tak ingat kat isteri tua yg bersusah payah dulu sama sama ...hehe

      Delete
  3. leh caya ker ni hehehe

    ReplyDelete
  4. kontroversi ni.. bawak haluan masing masing nanti.. hihi. pakat nak panjangkan usia.. lelaki dengan poloigami, perempuan pulak duduk rumah jaga cucu :)

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena