...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Monday, May 05, 2014

Buat Duit Dengan Bacaquran2u.com

Assalamualaikum

Pada n3 yang lepas, noe ada sebut berkenaan dengan Tafsir Quran Per Kata, kalau ada yang tak baca lagi boleh rujuk di SINI. Ianya merupakan salah satu program Affiliate (sesiapa yang tidak tau apa itu program affiliate, boleh baca di sini yang noe sertai. Mesti korang tertanya-tanya, boleh buat duit ke dengan program macam ini? Sebenarnya boleh jer, buktinya noe memang pernah dapat komisyen hasil daripada pembelian yang dilakukan oleh pembeli. Walaupun ianya tak banyak...tapi alhamdulillah..ada rezeki masuk. 


Affiliate Komisyen

Sesiapa yang nak join, boleh klik gambar di bawah ni.


Tafsit Alquran

13 comments:

  1. wahh bagus jugak program ni Noe.. baru plak tau... boleh lah nak fahamkan dulu, pastu boleh join...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah...klu rasa minat..boleh la join Atie...

      Delete
  2. alhamdulillah...walau sikit... tetap masyuk :D

    ReplyDelete
  3. saye tak reti langsung pasal affiliate program ni..huhu

    ReplyDelete
  4. nak jengok gak nanti ...

    ReplyDelete
  5. salam noe ..
    belum pernah join program yg bagi pulangan la ..
    kena banyak balajar ni ..
    utk kaut sikit sama ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam aby..
      hehehehe...boleh je belajar aby...x susah pun :)

      Delete
  6. Menarik juga ni Noe.. nnti saya fahamkan dulu.. thanks sharing..
    3x libresse.. :)

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena