...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Sunday, May 11, 2014

Cari Sarapan Di Kuala Lumpur

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera

Ini cerita pagi semalam, Aya ada sekolah ganti so noe dan bob bercadang nak ke Taman Tasik Perdana untuk berjogging...otw ke sana...dah hujan rintik-rintik daaaa....sudahnya cancel...bila dah cancel duk fikir pulak nak makan apa...noe nak makan soto...

Mula-mula bob pergi karangkraf...kat situ ada kedai katanya...bila sampai...tak banyak pilihan...ada nasi jer..keluar dari situ terus ke Kampung Baru...pusing-pusing kampung baru...pastu parking...satu kedai ni hanya tuk makan tengahari...tak siap lagi kata nya...menapak ke kedai lain...noe perasan macam ada tulis soto kat kedai....rupanya bukan daa...Lontong daa...nasi lemak pun ada...jadi noe order lontong...tapi macam tak memenuhi selera noe jer...sudahnya bob yang habiskan separuh lagi...

Pagi-pagi dah merayap ke KL..ayoyo...lepas tu singgah pulak kedai-kedai yang jual perkakasan untuk buat kuih muih...rembat la apa-apa yang patut...lepas tu baru balik Kajang


Kuala Lumpur

kuala lumpure

kuala lumpur

Raja CHulan

Malaysia

Kuala Lumpur

makanan tradisi

14 comments:

  1. Coretan pagi2 weekend huhuhuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...pagi2 dah mencoret...

      Delete
  2. Pagi pagi dah meronda yek....okje balik kampunglah Noe...budak budak okje pontengkan hehe...
    Dulu masa kerja geng office selalu beli lontong kat KL...sedap...tak ingat kat mana TUDM ke mana entah tapi sedaplah...ada sambal sotong kering

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah Okje...pagi2 dah meronda...ooo..OKje peminat lontong la ni...sambal sontong tu la yg penambah sedap tu...

      Delete
  3. Sedapnya lontong... nak gi belilah pagi esok!

    ReplyDelete
  4. Dah betaun x pnh makan lontong..trs tinginnn ni. Hadoii

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah bertahun?? patutla rasa teringin... :)

      Delete
  5. Lamanya saya tak makan lontong.. hampir2 terlupa. Bila tengok baru teringat & selera dtg balik.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...sampai terlupa tu khir...nasib baik ingat lg...klu dah tak ingat lagi parah tu

      Delete
  6. soto sedap..lontong pu nsedap.,dua2 pun sy suka..dah mmg hobinya makan.hehe

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena