...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Sunday, May 25, 2014

Coretan Ustaz Kazim - Jaga Aib Kawan

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera

Coretan Ustaz Kazim

17 comments:

  1. Itulah sebaiknyakan Noe....tp macamana pulak nak tau kan hehe..
    Mungkin kita kena jadilah yg terbaik dulu ....kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu OKje...kita pun kena jadi yg terbaik jugak...

      Delete
  2. :) indah bahase ustaz ni.

    ReplyDelete
  3. susah nk cari kawan yg macam tu.. gadoh sikit, mula la hebah kat orang salah kita.. hmm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg susah pha is...bila dah hebah tu..bukan kawan yg baik namanya...

      Delete
  4. Itulah sahabat... kawan yg sebaik-baiknya..
    3x libresse & salam ceria hujung minggu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Khir...sahabat...
      terima kasih...dah hari selasa baru nak reply :)

      Delete
  5. Exactly Noe..jadilah kawan yang beretika ya..he..he

    ReplyDelete
  6. Libresse & Lactasyd untuk hujung minggu..

    ReplyDelete
  7. yeee..... sebabnya kita takkan tau bila pulak aib kita akan dibukak ........

    ReplyDelete
  8. Peringatan yg sangat baik.. moga kita di kalangan sahabat2 spt itu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah Atie...kita pun kena jadi sahabat yg baik juga tuk kawan2 kita...

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena