...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, May 14, 2014

Kucing: Jong Kook & Miko

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Malam ni saja nak kongsi gambar-gambar Jong Kook & Miko. Masa ambil gambar ni Bada & Buruq ntah mana menyoroknya...Yang 2 ni je yang bermahajalela kat atas sofa tu. Bahagia korang yer...


kucing comel

cute kitten

cute kitten

cute kitten

cute kitten

cute kitten

cute kitten





23 comments:

  1. comelnya..klau cik siti dpt mmg kena peluk kuat2 la jawabnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe...nasib baik x picit2 dia...

      Delete
  2. cutenya mereka ni kak noe...hihihih jong kook pun ad....Gary takde ke kak..hihihih

    ReplyDelete
  3. Auw Auww !!! Chomell-chomell nya Miko ngn Jong Kook . Huh ? Jong Kook ?? Ni mesti sebab minat sangat ngn KJK kan ? hehe besar nanti jadi macam 'appa' dia lah kan. Muscle cat ^^ (http://anies-msletoes.blogspot.com/2014/05/cara-senang-nak-download-running-man.html)

    ReplyDelete
    Replies
    1. muakakakakakaka....nama Jong Kook tu anak yg kasi sebab dia mmg minat KJK tu....kuat betul pengaruh running man...hehehehe...terima kasih anis

      Delete
  4. amboi.. nama ala2 korea gitu. haaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...korea ada..jepun ada..melayu pun ada pha is...hehehe

      Delete
    2. macam arab pun ada.. hehehe

      Delete
  5. alahai comel nka pinjam boleh heeee nak bawa main petang ni kt taman botani heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. pinjam kena pulangkan balik...meroyan tuannya dia nanti..hehehe

      Delete
  6. bepanthen dan nestle dua pek heee...

    ReplyDelete
  7. Comenya mata dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...asyik pandang kamera je.. :)

      Delete
  8. 2 X Nestum untuk breakfast..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks raudzah...kenyang la noe pagi ni... :)

      Delete
  9. Comel sangat! KN suka sangat kucing... tapi tak leh nak bela... ramai sangat pengidap lelah kat dalam umah tu... huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak apa KN...pandang dari jauh je la...mmg la x boleh bela kucing klu ada pengidap lelah...

      Delete
  10. wah kemain namanya ala korea.. hehehe

    ReplyDelete
  11. comelnye...joong kok ni sempena nama korea ye...hehehe

    ReplyDelete
  12. Alahai comelnya.. geram je tengok...
    3x librsse lg sbb suka tngok kucing tu.. nice sharing.. :) :)

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena