...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Tuesday, June 03, 2014

Bila Badan Tak Sihat

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera

Bila badan tak sihat, macam-macam aktiviti tak seronok nak dilakukan, macam hari ahad lepas pergi rumah kenduri, sekejap je noe boleh bersembang-sembang, sudahnya bila dah tak tahan, demam melanda, badan lenguh satu badan, mata berat yang amat.... masuk dalam kereta, tidur...sedara mara datang pun dah tak sedar, singgah rumah mertua adik ipar pun tak turun...tidur dalam kereta..

Dah beberapa hari kekurangan entry, nak mengadap lappy pun sakit kepala...semalam pun mc...bila dah usia meningkat ni kerap la plak rasa sakit....macam-macam ubat dah telan....dah beberapa hari juga la noe tak berBW..minta maaf kat kawan-kawan semua....bila noe dah rasa ok sikit...insyaAllah noe terjah blog korang...ini pun..sambil tengok hoki...sambil buat entry ni...ini pun Bob dah bising...suruh tidur...dia tak kasi ngadap lappy ni lama-lama...

12 comments:

  1. Siannye kak noe. Semoge cepat sembuh. Patut cam x nmpk je kak noe update entri. Huhu.. Moge2 cepat sihat, aminn. :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum,,semoga cepat sembuh sis
    isi tabung..:)

    ReplyDelete
  3. salam, moga noe kembali sihat...

    ReplyDelete
  4. Betul la kak. Bila umo dah naik badan pun dah x berapa kuat. Sy pun sll cam nak dmm. Sakit sana sini.

    ReplyDelete
  5. Moga cepat sembuh kak

    ReplyDelete
  6. moga cepat sembuh
    dan take care yea

    ReplyDelete
  7. semoga kembali sihat.. mkn ubat dan lebihkan rehat..

    ReplyDelete
  8. Take care dear... :)

    ReplyDelete
  9. Biasalah kan.. bila umur dah meningkat, daya tahan tubuh makin berkurang... moga cepat sembuh Noe...take care..:)

    ReplyDelete
  10. Banyakkan berehat & semoga cepat sembuh ye sis... aamiin...

    ReplyDelete
  11. Laaaaa Noe sakit ke.....tulah perasan jugak Noe dah lama tak datang sembang....demam rupanya..
    Biasalah Noe ...bila badan tak sihat kita pun tak de mood nk sembangkan....

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena