...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Tuesday, July 01, 2014

Sambung Belajar Di Yaman

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Hari Ahad lepas, anak-anak buah noe telah berangkat ke Yaman bagi meneruskan pengajian mereka selama 7 tahun di sana. Mereka ni anak kepada Abang2 Noe...sepupu tu... Abang2 noe decide untuk hantar sekali...ikutkan anak buah Noe yang rendah tu yang pergi dulu...diikuti lagi sorang tu...tapi fikirkan tak ada saudara mara di sana, jadi Abang2 Noe decide untuk hantar sekali....Noe tak dapat nak hantar mereka sebab noe ada di kampung...last minute plan balik kampung. Ikutkan memang nak hantar diaorg kat airport...tak ada rezeki

Dah la anak sedara lelaki tak ramai, nak pergi jauh-jauh pulak...apa2 pun Chu doakan korang berdua berjaya dalam pengajian masing-masing. Jaga solat dan jaga tingkah laku di negara orang. InsyaAllah kita akan berjumpa lagi. Jangan cari aweks pulak kat sana...nak cari pun...cari yang cun2 tau....hehehe...cun2 tingkah laku dan agamanya. 

Gambar2 kat bawah ni curi dari FB anak buah... :)... Muka Syahmi dah macam orang Yaman je Chu tengok ..hehehe... untuk Amer..jangan kat sana pun main bola jer kerja nya...


Syahmi dan Amer .. Good Luck k


Anak-Anak Buah Yang Semuanya Dah Besar Panjang


23 comments:

  1. Sejuk jer bca n3 ni..tiba2 je ingat adik hafiz indonesia. Adik musa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kagum dengan adik musa tu... :)

      Delete
  2. Alhamdulillah. Selamat menimba ilmu dinegara orang.

    ReplyDelete
  3. Semoga selamat sampai dan selamat pulang. Amin..

    ReplyDelete
  4. semoga selamat hendaknya,,selamat berjuang buat anak2 buah noe

    ReplyDelete
  5. semoga ilmu itu nanti dpt dikongsikan dgn yg lain ... menabung jetta utk neo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 macam tu la sis vee...terima kasih :)

      Delete
  6. Semoga selamat hendaknya.. Yaman terkenal dengan hukuman yang tegas kan kak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya la khamsi...kat sana mmg ada undang2 yg ikut undang2 islam...

      Delete
    2. Tapi saya ada tengok sampai ada hukuman tembak kat belakang kepala la..

      Delete
    3. ooo ye ke?? noe tak pernah plak terbaca pasal tu..kena cari gak ni...

      Delete
    4. Haah..geng2 atheists dan kristian banyak r guna hukuman di Yaman untuk buat propaganda yang Islam ni agama barbarik.. tapi tu lah, lakum diinukum waliya diin..

      Delete
    5. mmm ada baca sikit...shooting mmg satu hukuman yg biasa diaorg buat di sana...dah nama anti islam...apa saja yg boleh dibuat isu...pasti akan digunakn...

      Delete
    6. Kan? Semalam baca page atheists..Hmmm...sedih. Ramai sangat murtadin.

      Delete
  7. semoga ilmu yg dapat disana dikongsi di sini nooo..In shaa Allah

    ReplyDelete
  8. wah...jauh tu...selamat belajar dan semoga selamat semuanya

    ReplyDelete
  9. Syukur alhamdulillah.. tahniah. Selamat belajar & menjadi insan yg berjaya di dunia & akhirat... aamiin.

    ReplyDelete
  10. Selamat jalan buat anak Noe...
    Kakak Noe sure nangis tu kan.... Anak sedara okje dah da yg kawen Noe.....lagilah......hehe

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena