...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Tuesday, July 22, 2014

Selamat Berangkat Ke Palestin

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Ustaz Azlan Suhaimi


Jika sebelum ini noe ada bercerita (baca di SINI) tentang kemungkinan Abang noe akan ke Palestin ... malam tadi 21/7/2014 10.10mlm, Abang noe sudah berangkat ke sana bersama-sama dengan krew Astro Prima dan RTM dengan misi menghulurkan bantuan kepada yang memerlukan di Palestin. Mereka berlepas ke Amman, Jordan kemudian terus ke Masjid Al-Aqsa.

Minggu ni baru jenguk mak di kampung, mak kata Abang ada balik sekejap ke kampung. Mak kata mak tak kasi pergi ke tempat orang berperang tu...Abang kata..tiket dah tempah semua. Noe cakap dengan mak...ajal maut di tangan Allah..mana-mana kita berada, bila maut sudah tiba, pasti akan pergi juga. Tapi ye la...hati ibu mana yang tak risau. 

Noe doakan semoga Abang dan rakan-rakan berjaya menjalankan misi bantuan dan semoga selamat pergi dan kembali. Moga dipermudahkan semuanya.

20 comments:

  1. Subhanallah... semoga diberi keselamatan & berjaya dlm mencapai matlamat yg murni ini... aamiin ya Rabbal alaamiin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin..terima kasih khir

      Delete
  2. moga misi bantuan ke palestin tercapai. dan semoga abg noe dan rakan2nya selamat pergi dan pulang ke tanahair, insyaallah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah KB...terima kasih

      Delete
  3. Ya Allah..kuatnye tekad abg k.noe kan. Semoge mereka semua selamat. Khususnye abg k.noe. Bukan ape..byk sgt kes melibatkan kapal terbang. Allahu~ biarlah niat yg baik itu Allah pandang dan mereka selamat semuanye. :) insya-Allah, amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah...dia mmg nak pergi juga,,,tu la..mmg risau ana...
      Amin...InsyaAllah semuanya akan selamat

      Delete
  4. Ya Allah... kan dah panas mata kakak dgn airmata ni Noe. Sungguh mereka termasuk abang Noe adalah insan terpilih yg punya jiwa kental. Moga mereka mampu membawa misi, selamat pergi dan bali... Amin ya Allah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin...InsyaAllah Kakzakie...semoga misi mereka berjaya

      Delete
  5. Selamat berangkat buat abg noe & rakan². Smoga mereka sentiasa dibawah lindunganNYA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin....terima kasih Fiza

      Delete
  6. Selamat berangkat. Semoga semua urusan dipermudahkan..Aminn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminn...terima kasih raudzah

      Delete
  7. Invest di sini...

    ReplyDelete
  8. semoga misi terlaksana dan dipermudahkan.insyallah
    https://diyanarazim.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Selamat jalan untuk abang Noe...yang mana satu abg Noe yeh....
    Hati seorang ibu Noe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abg noe 3 dari kiri..yg berjubah n berjanggut tu...
      tu la...perasaan kita pun macam juga kan OKje..

      Delete
  10. Moga perjalanan mereka ke sana di lindungi Allah..amin! InsyaAllah niat murni mrk pasti mendapat ganjaran setimpal dr Allah... sama2 kita doakan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin...InsyaAllah..moga selamat semuanya..terima kasih atie

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena