...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Friday, July 11, 2014

Selfie Tak Kena Tempat

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Jangan ada kawan-kawan yang buat macam ni..sudah...


Kelakar selfie


46 comments:

  1. Memang tak patut kalau gini. Hehe...

    ReplyDelete
  2. uikss harap tak ada yg berperangai mcm tu.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah Cik Jah..klu ada mmg la sewel

      Delete
  3. Malu je ngan non muslim. Org cina sembah tuhan dia pun takde selpie2. Org melayu je.. Hmm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la Ana...melayu je lebih2

      Delete
  4. asfagfirullahal'azim, moga saya tak tergolong dlm org yg camtu

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah KB...minta dijauhkan

      Delete
  5. erkkk..batal lah solat tu..

    ReplyDelete
  6. Tapi kakak nak tergelaklah Noe..
    'Natey manolah pulok' tu yg kakak gelak hahaha..

    ReplyDelete
  7. haaa jangan ..janganlah ada ke begitu buat bersabar yer agak-agaklah heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la suri...agak2 la nk berselpie tu

      Delete
  8. promote content dua kali heeee...jom jom...

    ReplyDelete
  9. Macam-macam ya..harap-harap tak ada yang extreme kan Noe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah Raudzah....harap x ada la extreme mcm ni

      Delete
  10. Kita invest & promote content kat sini...

    ReplyDelete
  11. Hahahaha....lawaklah Noe ni....ada tak agaknya yek hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...hatap2 x ada la..

      Delete
  12. aqduyai mau x khusuk iman tu he..he..
    bajet2 la.. tapi peringatan yg klakar sis..
    invest...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...tu la..bajet2 la nk selpie tu..

      Delete
  13. Ada ker yg bt gini...menganggu org seblh..nasib kartun..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah la Knor...harap2 x ada la..

      Delete
  14. nak kne kungfu mentadak ngan tok iman try la buat.. huu. stanzaku

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha...x pasal2 kena kungfu mentadak :)

      Delete
  15. semua tak khusyuk gamaknya ...

    ReplyDelete
  16. kalau ada yg buat gini pasti kita semua belasah dia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu cikgu,,,x pasal2 kena belasah

      Delete
  17. salam ramadhan noe;
    tok imam mesti tahan gelak hihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan zaza...
      haha...jgn tok imam tahan nk belasah sudah la..

      Delete
  18. salam noe ..
    teringat masa anak2 cakap psl monopod ..
    aby tanya balik, monopause ke ..
    zaman kita tk pernah dengar monopod yg selalu dengar monopause jer ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aby...
      muakakakakakaka....kelakar ...
      tu la aby...macam2...1st time noe dengar...noe pun duk fikir gak...menatang apa la monopod ni....hehehe

      Delete
  19. hahahaha
    terkejut tok imam

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha....
      jangan tok imam nak join...sudah la

      Delete
  20. Replies
    1. tu la pasal...nk bgtau dunia yg dia bersolat la kononnya

      Delete
  21. Hahazha dh x kira tempat nk tunjuk yg dia g solat jemaah lattew

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu JM...hehehe...nk menunjuk2

      Delete
  22. Mcm2 hal kan hehee.. :D

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena