...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, July 02, 2014

WW: Masa Kita Tua Nanti

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Bila Kita Tua

22 comments:

  1. Kita semua akan rasai hari tua. Huhu.

    ReplyDelete
  2. Sume org akan merasa hari tua masing masing. Skrg ni pun dah skt saa sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah Ana...tak ada sape yg dapat lari...

      Delete
  3. hari tua sedang menanti...entahkan sempat entahkan tidak

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dipanjangkan usia..pasti akan sampai..

      Delete
  4. Tua dan Mati.. dua perkara yg tidak dapat kita elakan kan Noe ..

    ReplyDelete
  5. Itu yg kakak takut. Cuma doa kakak moga kalau kakak tua tak susahkan anak-anak.. bimbang ada dosa terpalit bila kesabaran diuji..

    Selamat berpuasa Noe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la Kak zakie...takut klu jadi mcm ni...takut susahkan anak je nanti...

      Selamat berpuasa kakzakie..

      Delete
  6. bila jasad dipanjat usia,kudrat semakin bersisa...kita hanya mengharapkan perhatian dan kasih sayang anak2..cuci cicit..bkn lagi harta dunia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Kak Kam...cuma jangan la kena penyakit yg bukan2 sampai susahkan anak2

      Delete
  7. haha..kelakar dan seram on the same time '_'

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe....gerun klu kena kat kita nanti khamsi

      Delete
  8. canme la bla da tua nnt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 jgn la kena mcm nenek ni

      Delete
  9. indeed..! setiap orang akan ada peluang untuk merasai pengalaman itu nanti... kekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. tul tu idah...cuma jgan merata2 dah la

      Delete
  10. Insyaallah ada rezeki panjang umur, merasa pengalaman jadi tua pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah Mat Nor...semoga Mat Nor dipanjangkan usia

      Delete
    2. Satu terfikir keadaan masa tua nanti & keduanya, mudah2an dipanjangkan umur agar dpt merasa pengalaman tua dgn baik.. in shaa Allah... aamiin.

      Delete
  11. Hoho.....menuju ke alam itu....kalah pjg umur dptlah rasa cenggitu kalau tidak, .......huhu

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena