...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Friday, August 15, 2014

Kad Dan Duit Raya dari JM

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Dua minggu lepas noe ada terima Kad Raya dari JM. Punya lama dah terima kad dan duit raya tu, baru hari ini berkesempatan nak buat entry. Bersama-sama dalam Kad Raya tu ada sampul duit raya bersama-sama dengan duit raya sekali untuk anak noe. Terima kasih JM...korang jangan jeles k :)

Mesti ramai yang dah kenal JM kan. JM ini memang kaki jalan...banyak tempat yang JM dah pergi...macam Australia, Jepun, Korea, Vietnam...jeles dengan JM tau. Kalau sesiapa yang belum kenal JM boleh la terjah ke blog JM di SINI .... Selamat Berkenalan.

Terima kasih sekali lagi JM..

Kad Raya

Raya Card


28 comments:

  1. x terfikir nk hntr kad raya..
    thn depn lh buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kita PB...thn depan la kut baru mula kan..

      Delete
  2. Alhamdulillah rezeki noe, farah tumpang happy untuk noe...

    ReplyDelete
  3. wah... siap ada duit raya tu...bestnya Noe..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...tu la..mmg bes :)

      Delete
  4. wah rezeki syawal..bestnyaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah Ikhwan ...rezeki syawal :)

      Delete
  5. Akak pun dapat Noe... Semoga murah rezeki JM tu Noe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo kak yatie pun dapat...aah semoga rezeki JM bertambah2... :)

      Delete
  6. Wahh rezeki sis.. Tahniah. Alhamdulillah... :)

    ReplyDelete
  7. Dapat kad raya sekali pakej tu. Hihi. Untung laa.. Ana pun ary tu buat entri penghargaan dua org je. Yang lain belum sempat nak menaip lagi. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah...sekali pakej tu ana...hehehe..

      Delete
  8. Bunda pun ada terima juga noe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo Bunda pun ada terima

      Delete
  9. Assalam kak nOe, ehhh akak ke ntah2 Jm lebih tua heee. Dh terima ye! Alhamdulillah. Terima kasih dan terharu sgt siap up entry lg lap uuuu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam...akak ler...sah2 la k noe lagi tua bangka dari JM...hehehe...sama2... :)

      Delete
  10. salam Noe..Dah lama tak singgah sini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam...tu la...noe pun dah agak lama x terjah sana

      Delete
  11. Seronok pula tgk org dpt kad raya... dah bertahun2 rasanya xdpt kad raya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg seronok Nora...teringat zaman2 dulu

      Delete
  12. Saya dapat 3 keping je kad raya. Jadi la tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi la ana...janji dapat kad raya...hehehe

      Delete
  13. bestnye.. tahun lalu dpt 1 kad, tahun ni pun satu kad, dari org yg sama.. baik hati amoi yg bagi tu.. sebelah dept je :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe....tahun depan mesti dapat lebih 1 kad.. :)

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena