...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Monday, September 08, 2014

Crown Dengan Bendera Malaysia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Ini cerita Jumaat lepas. Aya ada masuk persembahan nyanyian di sekolah dia, maka dia pun suruh la beli "crown yang ada bendera Malaysia". Noe pun duk memikir macam mana la rupa crown tersebut. Bila noe cerita di FB, adala komen yang kata...crown tu dibuat dari kertas keras sikit, lepas tu kertas tu boleh lilit kat kepala...jadi lah crown...jumaat pagi tu dah pesan kan Bob...carikan "crown" tersebut..

Bila petang, Bob kata letih dia mencari...tak ada..lepas tu noe pun lepas maghrib, terus pergi mencari "crown"tersebut...kena keluar awal takut kedai tutup...noe pun cari kat area rumah noe...ada kedai alat tulis, kedai gift, accessories...dalam 4 kedai semua tak ada...pergi pula ke pekan kajang...ada la dalam 2 kedai...pun tak ada...lepas tu kitaorg terus ke Bangi...banyak tempat kitaorg pergi...tak ingat dah berapa buah...sampai ke kawasan stesyen bas Kajang tu...pun tak ada...

Masa sampai kat sini...kepala dah start sakit, migrain dah datang, tengkuk dah tegang..noe dengan bob pakai baju kerja lagi....aduhhh...stress sungguh...lepas tu...lapar...sudahnya Bob kata last tempat check...pergi Tesco...nak cari manila kad..nak buat sendiri...aduh...fikir-fikir nak kena buat...ntah pukul berapa la nak tidur...sudahnya Bob singgah Tesco, noe dah tak larat nak ikut...tunggu kat dalam kereta jer...Bob sampai je...dia bantai beli betul2 crown...crown tuk birthday party....hehehehehe...pastu dia kata kita lilit dengan Bendera....noe dah malas nak fikir ...ikut jer...lepas tu baru pergi makan...selepas makan...cari bendera...sudahnya hasilnya seperti kat bawah ni...hehehe


Crown with malaysia flag

CROWN

14 comments:

  1. alahoi.. nilah permintaan anak dara..
    patut cikgu ajar kat pendidikan seni macam mana nak buat crown. haha

    ReplyDelete
  2. Siannye..sampai migrain kak noe mencari. Hehe. Anak punye pasal, ape pun boleh. :)

    ReplyDelete
  3. comel gak..oklah tu..he..he

    ReplyDelete
  4. patutnya koperasi sekolah jual lah benda ni time musim
    merdeka ni kan

    ReplyDelete
  5. ok apa noe..comel dan kreatif juga..mesti aya suka..

    ReplyDelete
  6. ok apa noe..comel dan kreatif juga..mesti aya suka..

    ReplyDelete
  7. hihihi...akhirnya jadi juga crown buatan sendiri ya noe.. cantik juga tu... kesian plak cari2 kat kedai tak jumpa..

    ReplyDelete
  8. Ok lah tu. Kretif ☺☺

    ReplyDelete
  9. Hehehe... boleh la tue... kreatif sikit jer dah jadi kan... kalau tak naya la nak kena mencari crown dengan bendera tu... hik3x...

    ReplyDelete
  10. Ok la tu kak. Cantik

    ReplyDelete
  11. Bagus jugak idea bob tu.....lagi kelas Jah dpd yg lain hehe

    ReplyDelete
  12. Kreatif crown tu.. lagi menarik dari yg kertas je tu.. :)

    ReplyDelete
  13. wah..comel la.. bersemangat nanti..

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena