...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Saturday, September 06, 2014

Operasi BW

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Ingatkan nak buat operasi BW pagi ni...tapi ramai plak la blog yang kena malware dari pingbusuk ni...terbantu sekejap semangat nak BW...

ada beberapa blog yang noe dah terjah...nanti sambung lagi...mood dah mati sekejap...

bulan dan burung





17 comments:

  1. owh , sdg kecoh di fb pasal ni ...

    ReplyDelete
  2. asslmkm sis.. blog sy pun kena malware semalam. nasib harini dah ok bila buang widget ping. tu.. tu rupanya puncanya..

    ReplyDelete
  3. blog iolss is tidak...selamat dan diyakini...ha ha ha...

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum... alyadina,

    mselim3 pun dah buang widget busuk.org tu ... baru ok..

    mselim3

    ReplyDelete
  5. Terbantu pon bolehhhh hahaha..
    tp pagi td cik bedah dah dtg Bw blog cik kah kannn.. terima kasihhhh ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete
  6. jom ke blog saya..jom..jom....memang tak akan ada malware lah..kalau ada dah lama kita bg terajang..ehehehehe...first time here..salam kenal.....blogwalking laaaa...sy tgah blogwalking nih..heheheheh

    ReplyDelete
  7. Salam Sabtu Noe..Blog kita salah satu ya..he..he..Nway rasa dah ok sekarang kot..

    ReplyDelete
  8. Sampai skrg kan masih problem lagi?

    ReplyDelete
  9. Slmt beroperasi Sis.. kotex sini.. :D

    ReplyDelete
  10. salam noe ...
    perasan juga .. singgah kt blog meow tu ..
    tengok Italian F1 td ...
    seronok tengok Massa ..
    kt tempat lama dia ..
    dapat naik podium,
    cuma tidak berbaju merah Ferrari ..
    tp berbaju Williams ..
    apapun syabas kt Petronas,
    sapu 1&2nd place juga

    ReplyDelete
  11. OWH! YE KE...HARAP SEMUANYA DAH KEMBALI PULIH...

    ReplyDelete
  12. ramai jg yg ckp benda yg sm...ada malware...

    ReplyDelete
  13. ambil balik mood tu ..dh ok sambung balik..

    ReplyDelete
  14. Siap ada operasi BW tu...hehe... tapi spoil plak kan dgn malware ni...huhu

    ReplyDelete
  15. Assalamu'alaikum! Saya kena tak?????????????? :D

    ReplyDelete
  16. cantiknya lahai pemandangan tu....udah Noe sambung BW hehe

    ReplyDelete
  17. cantik gambar tu .. wah menjalankan operasi bw yer.. hihihi

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena