...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Saturday, October 25, 2014

Jadual MotoGP Sepang 2014

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera



Semalam noe sempat pergi ke Sepang ikut Bob nak tengok tiket motogp....dah sampai sana tu...masuk la ke dalam...tengok-tengok apa yang patut. Tahun ni memang banyak booth ... berbanding dengan tahun2  lepas rasanya tahun ni memang banyak. 


Ada sesiapa yang pergi hari ini dan esok ni??? Kat atas tu ada jadual motoGP yang sempat noe snap masa kat sana....kat sini noe ada kongsi sikit gambar2 yang sempat diambil. Masa noe pergi semalam, noe perasan ramai pulak orang dari Indonesia yang datang. Siap dengan beg besar lagi. Agaknya diaorg baru sampai dan terus pergi ke sini. 


Kepada peminat motoGP jangan lupa esok dan lusa...kalau tidak berkesempatan datang ke Sepang ni...boleh tengok live di TV. Terdapat 6 orang pelumba Malaysia akan beraksi termasuk 2 pelumba wild card. Selamat berhujung minggu semua.  








11 comments:

  1. Wahh best ni.. cabaran hebat.. :)

    ReplyDelete
  2. salam noe ..
    wlupun motogp kali ni anti klimax,
    namum tarikan tetap ada dengan kemunculan rider2 tempatan ..
    utk kali pertama aby tk fikir psl motogp ni ..
    dan tidak turun keSepang harini ..
    sebaliknya .. bertolak Bera kejap lg

    ReplyDelete
  3. Amboi...promosi kasut sekali ke hehehe

    ReplyDelete
  4. Wah! rajin noe...peminat motogp gak ye...

    ReplyDelete
  5. Singgah lwaktu lunch kat sini...

    ReplyDelete
  6. promoted content satu...

    ReplyDelete
  7. OKje perasan Noe ngan Bob mesti rajin gi Sepangkan.....tengok benda benda gini, ni memang minat sungguh ni namanya .... Hubby tengok kat TV jer....tu pun kejap tengok kejap tak hah

    ReplyDelete
  8. Rasa mcm dah komen.....entah keluar entak tak...emmm
    Noe ngan bob mesti tak lepaskan peluang gi Sepang kan kalau ada acara gini.... Ni memang sungguh minat ni hihi ....Hubby tgk kat TV jer Noe....Itupun kejap tgk kejap tak haha

    ReplyDelete
  9. Minat juga Noe tengok motoGP yerr... :D acikidah tak bleh masuk lerrr...

    ReplyDelete
  10. asalam sangat vagus blog ini...teruskan usaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam etuza...terima kasih :)

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena