...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Saturday, February 07, 2015

Badan Rasa Dedo

Salam Ceria Semua

Balik dari office petang tadi, badan rasa tak sedap...rasa dedo jer...korang tau ke "dedo" tu apa? Itu bahasa Perak, kalau orang nogori biasanya diaorg guna perkataan "angkar"...dalam bahasa melayu ilmiah tak tau di panggil apa...tak sihat je kut...

Dedo atau angkar tu macam rasa nak demam...sendi2 semua dah mula rasa sakit...entry sebelum ni (baca DI SINI) noe ada cerita pasal nak main bowling....macam mana nak melempo ni...badan rasa lemah je ni...harap2 bangun pagi esok rasa segar sikit la...


Selamat Berhujung Minggu Semua

24 comments:

  1. Salam...

    Bunda pun rasa yang sama...dedo jer..mata pulak tumbuh ketumbit...beso...cemey dah mata sebelah...bengkak ketumbit yang merenin tu kot yang terbawa2 rasa tak selesa badan ...nak demam jer rasenyer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Bunda

      ooo ketumbit tu yg buat Bunda rasa dedo tu...dah lama noe x kena ketumbit...harap Bunda segera sembuh k

      Delete
  2. kena makan ubat tu kak. dekat pahang pun selalu jugak guna dedo. heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. udah makan Nani...pagi semalam dh rasa ok..

      Delete
  3. nak demam la tu...
    cpt ambil panadol.... dulu kini dn selama nya panadol... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe...mmg ambil panadol pun Knor :)

      Delete
  4. assalam ukhwah dari kaknoor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam Kaknoor...terima kasih singgah sini :)

      Delete
  5. Take a good rest Alya :)

    ReplyDelete
  6. Orang tranu pong biasa guna goj dedo ni...hehehe..moga cepat sembuh ye noe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo ye ke?? baru tahu...alhamdulillah..dah sihat wa

      Delete
  7. lama tak denar org cakap dedo..hihi

    salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  8. Macam mana hari ni?.. Moga sihat sihat saja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah...dah sihat ros

      Delete
  9. ayah saya org perak dan saya orang perak jadi biasa je dengo dedo nii hehe

    semoga cpt sembuhh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe...so satu geng perak la ni....terima kasih sayidah...alhamdulillah saya dah sihat :)

      Delete
  10. Kak. Sy pun br sihat ni. Tu pun x sepenuhnya. Last 2 wks warded. Ni pun bdn lemah lagi. X de mood nak keje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ana warded? kena sakit apa? doktor tak bagi MC ke? kalau x sihat lg...rehat kt umah je la...moga ana segera sembuh yer...

      Delete
  11. Diana biasa guna 'angkar' kehkeh..sbb den org nogori. *_*. Take a good rest sis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..timo kasih singgah sini Diana... dah sihat :)

      Delete
  12. Semoga sis sihat dah sekarang... aamiin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...dah sihat Khir...tima kasih :)

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena