...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Tuesday, February 17, 2015

Inti Karipap Sandwich

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Minggu Lepas noe ada minta kawan-kawan teka, apa inti Karipap Sandwich yang Aya buat tu (baca kat SINI)...ada yang kata inti telur la, sayur la, sardin la..sosej mayonis la...semua SALAH...hahaha...jawapannya adalah di bawah ni:-

Sumber Gambar

Jawapannya adalah biskut OK...Aya hancurkan biskut tu...dan dijadikan inti dan dihidangkan ke umi dan bapak dia...dengan selamba la umi dan bapak dia makan...hahahaha....bob siap makan dengan cili sekali...sebab nak rasa pedas....sedap jugak...sbb biskut tu sedap kan...hehehe...

Disebabkan tak ada pemenang, semua pengomen dalam entry tu noe isytiharkan sebagai pemenang...hehehe...jadi semua pemilik blog di bawah sila email nama penuh, alamat dan no telefon ke email noe di alyadina@gmail.com.

Puan Kutu
KhaiRin: anies
Ismi Ana
Kakzakie
Nur Inani
aby
ikhwan yusuff
Pha Is
Kayu Manis
Khir Khalid
emalin mohd
hainom OKje



20 comments:

  1. wahhhh. terima kasih akak. kreatifnyaaa guna oreo ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la Nani...akak pun x terfikir itu intinya :)

      Delete
  2. haha.. menarik! bole try nanti :))

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hehehe...jgn lupa anies...email info yer

      Delete
  4. Kreatif betul aya guna Oreo.lepas ni boleh la tiru resepi aya.hehe..

    Sy menang ke ni.serious?hehe tq Noe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe...boleh tiru PK...

      ok...jgn lupa PK...email info ..ok

      Delete
  5. mmg tak jangkalah kan...oreo ada cili bgai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. noe pun x jangka knor...hehehe...

      jgn lupa knor...email info k

      Delete
  6. Xsempat nk teka.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe....tak per...klu ada lg nanti...nina cuba plak

      Delete
  7. hahaha.. kreatif gak tuh.. new menu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...boleh cuba menu baru tu mama

      Delete
  8. Alaaa...dah terlepas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lain kali kalau ada leh cuba lg yer fiza

      Delete
  9. Cicah sos tu...hihihihi...Nanti saya email kat noe ye :)
    Apalah yang dapat tu ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...ok thx emalin...
      noe pun x beli lg emalin hehehe

      Delete
  10. Wahh.. 1st time tau ni sis.. kreatif resepi mcm tu.. Nnti saya emelkan hehee.. :D

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena