...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, May 20, 2015

Keputusan Kilauan Emas 5 Separuh Akhir

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Tadi telah berlangsung konsert separuh akhir Kilauan Emas 5 di mana menampilkan 6 orang peserta iaitu Elji, Hasbi, Mustar, Aling, Norya dan Lina. Pada peringkat separuh akhir ni, para peserta membuat persembahan iaitu secara duet dan solo

Malam ni Hasbi demam, walaupun demam, persembahan Hasbi tetap ohsem, tidak mengecewakan cuma persembahan duet tu macam agak mengecewakan (dah bunyi mcm juri je hehehe). Pak Mustar seperti biasa...cuma gatei sikit malam ni...hehehe...nyanyian duet dengan Norya memang sedap suara Pak Mustar. Persembahan peserta lain pun ok gak...dah sampai separuh akhir kan...mesti diaorg buat bersungguh2.

So apa keputusannya? Siapa yang berjaya ke peringkat akhir? Akhirnya Norya dan Hasbi tersingkir...

Pak Mustar, Elji, Lina dan Aling berjaya melangkah ke peringkat Akhir Kilauan Emas 5. 

KEPUTUSAN AKHIR KILAUAN EMAS 5, KLIK DI SINI
Kilauan Emas 2015



10 comments:

  1. Alamak.... saya tak pernah ikut rancangan ni... huhuhu, memang tak tau apa-apa pun perkembangannya

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..tak pe..baca kat blog noe je.. :)

      Delete
  2. Replies
    1. yer anies...tahniah tuk mereka

      Delete
  3. wahhh go..go..go Pak Mustar..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..pak mustar hebat :)

      Delete
  4. Tengok jugak semalam tapi separuh jalan lena. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...nani tgk KE dlm mimpi je la

      Delete
  5. salam noe ..
    wlu aby pun dalam usia kilauan juga ..
    tp tk ikut la rancangan tu ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aby..
      hehehe...tak pe..aby baca kat blog noe je :)

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena