...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Thursday, May 07, 2015

Kilauan Emas 5 2015

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Kilauan Emas

Tadi layan tengok Kilauan Emas 5 dengan Bob...tinggal 9 peserta setelah 2 peserta telah tersingkir sebelum ini.. jadi peserta mana yang masih tinggal? Peserta yang masih berentap tadi ialah Elji, Hasbi, Dzul, Zaman, Mustar, Hassan, Aling, Lina & Norya .. hebat2 mereka ni...

Mustar Kilauan Emas
Sumber Gambar
Peserta yang noe minati..ha...gambar kat atas tu...Pak Mustar...sedap suara Pak Mustar mendendangkan lagu Terpisah Akhirnya, Arwah A.Ramlie...lagu ni lagu pertama yang Pak Mustar nyanyikan masa di pentas kilauan emas ni...peserta lain yang noe minati ialah Asmah tapi Asmah dah terkeluar minggu lepas. Sedap suara Asmah mendendangkan lagu2 asli.

Peserta2 lain pun hebat2 juga...Elji, Hasbi, Zaman, Dzul & Abg Hassan...memang sedap nyanyian mereka...masing2 mempunyai kelebihan......penyanyi dangdut pun ada...Norya..memang sempoi...melatah la plak :)...macam dah biasa menyanyi depan orang ramai je Kak Norya ni...Lina pun tak kurang hebatnya...sedap suara dia menyanyikan lagu2 asli...

Korang tengok ke Kilauan Emas ni?? noe ni jarang2 menonton TV....kdg2 je layan...Kilauan Emas ini hanya untuk mereka yang berumur 40 tahun ke atas....walaupun umur lebih 40 tahun...suara mereka tetap mantap. Abang Hassan yang berumur 60 tahun lebih pun...hebat suaranya....masih kuat Abg Hassan tu....

Tadi siapa yang tersingkir??? Kali ni giliran Abg Hassan yg tersingkir...

14 comments:

  1. Tengok semalam tapi separuh je. Huhu... Best2 je nyanyian dorang. Suka gak tgok pakcik mustar. Pemalu tapi lawak. Suka betoi raja azura buli dia. Hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah Fiza...raja azura tu suka ngusik dia...dia plak malu2...hehehe

      Delete
  2. Tahun lepas ikut juga Kilauan Emas ni..thn ni mcm atie tak berapa tgk sebab kul 9pm dah naik tido...haha..
    Go..go Pak Mustar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak ai..awalnya atie tidur... :)

      Delete
  3. Tengok jugak kadang kadang tu :D

    ReplyDelete
  4. kali ni punya kilauan Emas tak sempat lay an langsung..yg sebelum ni tgok la jugak walaupun bukan pengikut setia

    ReplyDelete
  5. Layan tu abg Mustar.. suara mantap.. cuma aksi je kena lembut lagi.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha....malu sangat kut khir...mcm keras jer atas pentas kan...

      Delete
  6. Replies
    1. golongan muda mcm anies..jarang tgk..hehehe...

      Delete
  7. Noe tahun lepas okje layan jugak Kilauan ni. Tp tahun ni tak. Hajat tu mmg nak tengok tp memandangkan budak kecik nak pekse tahun ni terpaksa berkorban huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo elok tu berkorban okje...lain tahun boleh tgk lagi :)

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena