...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Friday, March 11, 2016

Isteri Belum Mengandung?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

doktor dan patient

Ini hasil perkongsian rakan-rakan Whatsapp. Bila kita baca perbualan antara Doktor dan patient di atas...bunyi memang macam kelakar...tapi itulah hakikatnya sekarang. 

Suami isteri terlampau sibuk dengan media sosial sampai berhubung pun melalui media sosial juga tambah kritikal bila sebumbung pun berhubung melalui media sosial. Kalau tinggal berjauhan tak apa la. 

Bila sudah terlampau sibuk dengan media sosial bila masa agaknya nak bersama. Kalau anak boleh download je kan senang :)..bak kata doktor tu...


8 comments:

  1. Hihi.... download anak kakak pun nak juga Noe
    Kakak nak kembar haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...noe pun nak kembar kakzakie :)

      Delete
  2. kalaulah leh download....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah ramai anak la Lea.. :)

      Delete
  3. ahahahha..
    lawak tapi maksud tersirat pedas hahaha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... Sobri kahwin nanti jgn macam tu yer... hehe

      Delete
  4. Kalau anak boleh donload memang nak tambah kak. 3 ni x mencukupi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kita ana .. akak ni ha baru 2...klu boleh download...dah lama download :)

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena