...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Sunday, November 13, 2016

Keputusan Peperiksaan Anak

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Keputusan peperiksaan akhir tahun dah keluar....tadi tengok keputusan Aya... mmm...tengok la keputusan Aya kat bawah tu ... 1A 1B 4C..hehehe.. No. 25...mentang-mentang la umi dan bapak bukan jenis Hitler...bukan jenis meroyan bila tak dapat A...adik main-main je yer...bersepah D C tu....umi memang suka sangat tengok...nasib baik tak sampai kena turun kelas...

Tahun depan schedule adik akan penuh ok...adik kena redho je..macam umi redho tengok result adik ni...apa-apa pun umi tahu adik boleh buat lebih baik lagi...



18 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. klu dilihat dari kedudukan kelas tu kira bagus. Pasti soalan agak susah juga tu kan. Moga terus sukses, perbaiki yg lemah dan perkasa yg baik, in shaa Allah... tahniah! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Khir...anak mesti baca komen ni...moga apa yg khir tulis bagi semangat pada dia..

      Delete
  4. Alhamdulillah

    Bagus sgt...kipidappp adik syg

    Alhamdulillah

    ReplyDelete
  5. Sistem kbat nimagak susah sikit dear

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo ye ke...tu yg susah agaknya...

      Delete
  6. salam noe ..
    tahniah utk Aya tu .. satu pencapaian yg baik .
    aby sentiasa tengok keputusan dalam darjah ..
    25/115, kira ok la tu noe ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aby...
      terima kasih aby...

      Delete
  7. hebat tu! dr 115 dpt tmpt ke 25... lepas ni insya allah boleh set target bawah 15 pula... aja aja fighting aya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih autie anies... :)

      Delete
    2. eh...ke kak anies :)

      Delete
  8. Apapun Tahniah adik.. alhamdulillah... :)

    ReplyDelete
  9. Tahiah adik....oklah tu, ada jugak A.... usaha lagi. Anak saya sama je Noe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik ada A Okje... :)

      Delete
    2. nasib baik ada A Okje... :)

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena